تبیان، دستیار زندگی

شفر: پرسپولیس نیمه دوم فقط زیر توپ زد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: آمار استقلالی‌ها مبنی بر بلیت فروشی درست نیست، آمار را در سایت اعلام می‌کنیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
شفر
به گزارش تبیان و به نقل از فارس؛ وینفرد شفر(شفر در این نشست به همراه پسرش که آنالیزور استقلال است شرکت کرد.) بعد از باخت یک بر صفر مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: بالزی بسیار خوبی بود و بعد از بازی با هواداران بودیم.بازیکنان ما با همه توان برمی گردند.
وی افزود: دربی فقط یک بازی نیستف خوشحالم که یک دربی دیگر در این ورزشگاه داریم. نمی دانم آن صحنه پنالتی بود یا نه، به هر حال بازیکنان ما باید به خودشان ببالند و با فراق بال به خانه‌هایشان بروند زیرا زحمت زیادی برای این بازی کشیدند. ما باید تلاش کنیم و نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم تا جبران شود.
شفر تصریح کرد: بین دو نیمه به بازیکنان مسائل تاکتیکی را گفتم و اینکه توپ را نگه دارند و بتوانیم موقعیت گل داشته باشیم. به هر حال گل نزدیم.
سرمربی استقلال در مورد داوری بازی گفت: داور خوب بود.
وی در مورد اینکه خیلی به داور اعتراض داشت، گفت: فاصله خیلی زیاد بود، به نظر من داور خوب بود، داور چهارم هم خیلی خوب کار کرد.
سرمربی استقلال در مورد اینکه هواداران استقلال با وجود ناراحتی، استقلال را تشویق کردند، شما چه قولی به آنها می‌دهید، گفت: خیلی وقت‌ها مهم نیست خوب باشی یا بد باشی، وقتی پیروز می‌شوی خوشحالی،‌پرسپولیس در نیمه دوم فقط دفاع کرد و زیر توپ زد، اما از بردشان خوشحالند، ولی از عملکردشان راضی نیستند، ما هم نقاط ضعفی داشتیم، کرنرهایمان هم زیاد بلند بود، روی ضدحملات هم آنطور که می‌خواستیم نبودیم و زیادهم دریبل می‌خوردیم. همه به خاطر سطح بازی نگران و عصبی بودند. این یکی از بزرگترین دربی‌های آسیاست. پرسپولیس بازی قبلی را باخته بود، درنهایت یک پنالتی نتیجه دربی را رقم زد.
وی افزود: مهم این است که استقلال یک قدم بلند برداشت، پرسپولیس بهترین تیم ایران است، در لیگ قهرمانان بوده و مقابل الهلال هم بازی کرده است. تفاوت ما با بهترین تیم ایران فقط یک پنالتی بود. ما جلسه‌ای با بازیکنان خواهیم داشت تا هر کس بداند که باید چه وظایفی را انجام بدهد. نگاه من به بازیکنان باتجربه تیم نیست، نگاه من به بازیکنان جوانی مثل قائدی، محسن کریمی، آرمین سهرابیان و... است، این بازیکنان آینده‌دار هستند، باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.
شفر در مورد اینکه هواداران از دقیقه ۷۰ مهدی قائدی را تشویق کردند و چرا از مهدی رحمتی و تجربه‌اش استفاده نکرد، گفت: امروز شاید هواداران یک اسم را صدا کردند و روز دیگر شاید یک هزار اسم را صدا کنند، ما که نباید برگردیم و ببینیم هواداران چه بازیکنی را می‌خواهند. امروز دروازه‌بان ما خیلی خوب عمل کرد، چرا باید او را عوض می‌کردم، اشتباهی نداشت؟! از روی پنالتی یک گل خورد. از این دروازه‌بان حمایت کنید، گلر خوبی است و امیدوارم دروازه‌بان شماره ۳ تیم ملی در جام جهانی شود.
سرمربی استقلال در مورد اینکه چرا از روزبه چشمی در دفاع میانی استفاده می‌شود در حالی که او یک هافبک دفاعی است، گفت: پنالتی که امروز رخ داد تقصیر روزبه نبود، فضا باز شد و بازیکن پرسپولیس وارد محوطه ما شد،‌این پنالتی روی یک اشتباه رخ داد. در بازی با توگو هم چشمی بهترین بازی‌اش را انجام داد، مطمئنم سرمربی تیم ملی هم از عملکرد روزبه چشمی خوشحال است.
سرمربی استقلال در مورد اینکه پرسپولیس خوش‌شانس بوده یا خیر، گفت: اگر پنالتی گرفته می‌شد و روزبه‌ اخراج می‌شد آن وقت پرسپولیس خوش‌شانس بود اما داور تصمیم درستی گرفت و پنالتی اعلام کرد و باید کارت زرد می‌داد که این اتفاق افتاد. چون دادن کارت قرمز اشتباه بود.