تبیان، دستیار زندگی

وصیت نامه شهید علی اکبر مقیمی

خواست خداوندى این است كه بالاخره مسلمانان و مستضعفان جهان حاكم شوند . پس چرا ما مسلمانان دست روى دست بگذاریم تا این جنایتكار ان سرنوشت بیش از یك میلیارد مسلمان دنیا را تعیین كنند بپاخیزید و مبارزه را شروع كنید كه وعده الهى حتمى است .
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
شهید علی اکبر مقیمی
فرازی از وصیت نامه شهید مقیمی

1. پس از حمد و ثناى پروردگار و طول عمر امام عزیزمان امام خمینى روحى فدا و پیروزى رزمندگان اسلام بر كفر صدامى و جنایتكاران شرق و غرب هم اكنون این توفیق از طرف خداوند سبحان به این حقیر رسیده است كه در جبهه هاى نبرد حق علیه ظلمت حضور یابم تا به وظیفه خود یعنى حراست از اسلام و یارى آن بكوشم.
2. از خداوند این توفیق را مى خواهم گناهان مرا بیامرزد و ما را از خواهان و مقبولان درگاه خودش قرار دهد و ما را به هدفى كه رسیدن به معبود خود است برساند. انشاءالله .
3. جنایت كاران شرق و غرب خیال كرده اند كه با شهادت بهترین عزیزانمان، مردم مبارز ایران و مسلمانان جهان دست از مبارزه برمى دارند و مبارزه با كفر را به پایان مى رسانند. هر گزبه این آرزو دست نخواهند یافت.
4. ملت مسلمان ایران به ارزش ها پایدار باشند تا موقعی كه ظلم و جور در دنیا روا است مبارزه كنند و مستضعفین جهان را از چنگال آنان برهانند.
5. خواست خداوندى این است كه بالاخره مسلمانان و مستضعفان جهان حاكم شوند . پس چرا ما مسلمانان دست روى دست بگذاریم تا این جنایتكار ان سرنوشت بیش از یك میلیارد مسلمان دنیا را تعیین كنند بپاخیزید و مبارزه را شروع كنید كه وعده الهى حتمى است .
6. پدر و مادر عزیزم امیدوارم خداوند به شما اجرى عظیم عطا نماید زیرا شما بودید كه مرا از هرگونه خطا و بدى رهانیدید و مرا طورى بوجود آورید كه بتوانید در جامعه سر بلند باشید.
7. همسرم از شما مى خواهم صبر را هم چون زینب كبرى پیشه خود سازید زیرا صبر خودش یك جهاد با نفس است و از شما مى خواهم از فرزندانم سعید و وحید خوب نگهدارى كنید و به آنها بگویید كه پدرت در راه خدا جهاد كرد و به شهادت رسید و او را هرچه بیشتر به دین اسلام تشویق كن.
8. برادران عزیزم و اى هم سنگرانم از شما مى خواهم بعد از من ادامه دهنده راهم باشید و اسلحه اى كه از دستم افتاد شما بردارید.
9. از مردم شهید پرور مى خواهم یك پارچگى و وحدت خود را حفظ كنند.
10. از شما مى خواهم سنگر مسجد و نماز جمعه را خالى نكنید.
11. همیشه در خط روحانیت باشید كه روحانیت بودند كه مارا ازمنجلاب بدى ها و رذالت ها رها كردند .


درباره شهید

نام: علی اکبر مقیمی
تاریخ‌تولد : 1340/1/1
تاریخ شهادت : 1366/12/12
منبع:فاتحان