تبیان، دستیار زندگی
ولیس به سازمان لیگ برتر مسئولان باشگاه پرسپولیس در نامه ای به سازمان لیگ برتر خواهان پاك سازی محیط ورزشگاهها از افراد ناسالم و بی فرهنگ شدند. پس از اتفاقاتی كه در بازی پرسپولیس و استقلا ل اهواز برای بازیكنان مهمان پیش آمد، م...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شكایت باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ برتر


مسئولان باشگاه پرسپولیس در نامه ای به سازمان لیگ برتر خواهان پاك سازی محیط ورزشگاهها از افراد ناسالم و بی فرهنگ شدند.

پس از اتفاقاتی كه در بازی پرسپولیس و استقلا ل اهواز برای بازیكنان مهمان پیش آمد، مسئولان باشگاه پرسپولیس طی نامه ای به سازمان لیگ برتراز رئیس این سازمان خواستند برای پاك سازی محیط ورزشگاهها از حضور افراد ناسالم و بی فرهنگ تدابیر ویژه ا ی بیند یشند .

براساس این گزارش لحظاتی پس از پایان این دیدار، مسئولان با شگاه پرسپولیس ضمن تنظیم نامه ای برای سازمان لیگ برتر علاوه بر انتقاد از نحوه قضاوت رحیم رحیمی مقدم قاضی این بازی ، گله و شكایت خود را از برخورد عده ای از تماشاگران اهوازی با بازیكنان این تیم اعلام  كردند.

به گفته یكی از نزدیكان باشگاه پرسپولیس قرار است بزودی این باشگاه درنامه ای رسمی به مسئولان رده بالای ورزش خواستار برخورد با افراد تماشا گر نما و خاطیان در ورزشگاه ها باشند. لازم به ذكر است كه روز پنجشنبه هفته گذشته و به هنگام بازی تیم های آذربایجان و فرمانداری مریوان نیز تماشاگران حاضر در ورزشگاه شهید شیرودی ، علیه اكبر غمخوار مدیر عامل باشگاه پرسپولیس فحاشی كردند كه همین امر باعث شد آنها درنامه خود به سازمان لیگ برتر، به این مورد هم اشاره كنند.

باید دید این درخواست و شكایت باشگاه پرسپولیس تاثیری در حضور تماشاگران خاطی در بازی های آینده این تیم خواهد داشت یا همچنان شاهد بی فرهنگی عده ای از تماشاگران درورزشگاه ها ، خواهیم بود.

هاشم ساعدی قائم مقام مدیر عامل باشگاه استقلا ل شد


هاشم ساعدی عصر دوشنبه در نشست هیات رئیسه باشگاه استقلال ،  به عنوان قائم مقام مدیر عامل این باشگاه منصوب شد.

دكتر قریب طی حكمی هاشم ساعدی را كه پیش از این از سمت معاونت سخنگوی باشگاه استقلال استعفا داده بود، را به عنوان قائم مقام خود معرفی كرد.

گفتنی است ، ساعدی نقش هماهنگی بین معاونین و سایر سطوح مدیریتی باشگاه استقلا ل را بر عهده گرفته است.