تبیان، دستیار زندگی

وصیت نامه شهید تیمور نیک روش

ای جوانان با شما هستم مبادا در کنج خانه بمیرید که حسین در میدان نبرد شهید شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
شهید تیمور نیک روش
 بسم الله الرحمن الرحیم
و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون
با حمد و ستایش حضرت باری تعالی و با درود بر پیامبران به ویژه پیامبر بزرگ اسلام پایان بخش رسولان و اهل بیت عصمت و طهارت و نائب بر حقش حضرت صاحب الزمان(عج) و حضرت امام خمینی(ره) و درود و رحمت خداوند بر شهدای گران قدر صدر اسلام تا کنون
شخن خود را با چند سطری خطاب به هموطنان عزیز انشا کرده باشم که ای منافقان ،غافلان و از دنیا بی خبران از خواب غفلت بیدار شوید تا بتوانید خود راب ه ساحل نجات برسانید.شما قضاوت کنید وقتی دزدی وارد خانه شما میشود و خانواده شما را تهدید می کند و حتی ان ها را می کشد و اموال شما را به یغما میبرد آیا شما او را رها خواهید ساخت و تلاشی نمی کنید. مسلماً درپی او روان خواهی شد مگر این که بی غیرت باشی.
بنابراین ،چرا نباید جهاد کرد؟چرا در مقابل کفر ایستاده ایم و چرا جان فشانی می کنیم؟
ای منافقین کوردل شما هرگز درک نخواهید کرد.
شما میدانید که این جنگ استعمارگران و جهانخواران و ستمکاران است که آن را بر ما تحمیل کرده اند .می خواستند دین و شرف و حیثیت و ناموس ما را ببرند و به خطر اندازند و سرزمین ما را از چنگمان به بیرون اورند.


البته خدا خود دین خود را حفظ خواهد کرد و احدی را یارای مقابله با او نیست. این من و شماییم که در حیطه امتحان الهی قرار گرفته ایم و باید خودمان را به ریسمان الهی بچسبانیم و متفرق نشویم. ای مردم به یاد بیاورید گفته مولا علی را که در جنگ با یارانیان خطاب به ملت عرب فرمودند: ای مسلمانان همین مردمی که شما با ان ها می جنگید تا ان ها را مسلمان کنید روزی فرا خواهد رسید تا با شما بجنگند و شما را مسلمان کنند.
آیا آن روز فرا رسیده است؟ آیا آن روز امروز نیست که مولا فرمود .
به تاریخ مراجعه کنید که اگر غیر از امروز روزی را یافتید به ما هم خبر دهید.
پیروان واقعی پیامبر و معصومین و ولایت فقیه کسانی هستند که به گفته آنان عمل کرده و درحد توانایی از هر نظر راه انان را ادامه میدهند و اگر در وجود خود این طور نیستی بیهودگی را کنار بگذار و لاف نزن.
ای جوانان با شما هستم مبادا در کنج خانه بمیرید که حسین در میدان نبرد شهید شد.
ای مادران مبادا عجز و لابه سر دهید که در این صورت زینب کبری سزاوارتر بود ولی این کار را نکرد و هم چوعلم در مقابل یزیدیان سربرافراشت.
البته نمی گویک گریه نکنید.اگر گریه های شما برای جدای ما است که ان خوب است ولی اگر به خاطر دنیا است و این که ناکام از دنیا رفته ایم گریه شما زشت و ناپسند است .مگر ما کجا رفته ایم ؟مگر شما هم به آن جا نخواهی آمد؟فکر می کنید تا ابد زنده خواهید ماند، خیر .اگر دنیا جای ماندن بود و وفا می کرد به علی و پیغمبر وفا می کرد.
ما از خداییم و به سوی او بازمی گریدم.
برای من لباس سیاه بر تن نکنید لباس سیاه مکروه است
صورت ها را نخراشید که مرتکب معصیت شده اید.
اگر می خواهید برایم نیکی بفرستید برایم قرآن بخوانید و دعا کنید و از مخارج بیهوده صرف نظر کنید
خداوند یار و یاور شما باد
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار
من ا...التوفیق
تیمور نیک روش
منبع:فاتحان