تبیان، دستیار زندگی

وصیت نامه شهید علی مرادخانی

اینجانب محمد مرادخانى هر وقت شهید شدم از پدر و مادرم درخواست مى‏ کنم که برایم ناراحت و غمگین نباشند. از خداوند توفیق بخواهند تا صبرشان را زیاد فرماید و شما پدر و مادر خیلى خوشحال باشید که در راه خدا یک شهید داده‏ اید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
شهید علی مرادخانی
بِسمِ اللّه الرّحمنِ الرّحیم

اول، سلام بر رهبر کبیر انقلاب اسلامى ایران و درود بر شهیدان راه حق و حقیقت درود و سلام بر رزمندگان اسلام که در راه خدا با دشمنان مى‏ جنگند. اینجانب محمد مرادخانى هر وقت شهید شدم از پدر و مادرم درخواست مى‏ کنم که برایم ناراحت و غمگین نباشند. از خداوند توفیق بخواهند تا صبرشان را زیاد فرماید و شما پدر و مادر خیلى خوشحال باشید که در راه خدا یک شهید داده‏ اید. اگر شهید شدم مرا در روستاى شهید آباد بخاک بسپارید. از تمام دوستان و آشنایان برایم حلالیت بگیرید. هر وقت شهید شدم برایم گریه نکنید. به امید پیروزى حق بر باطل. خدایا، خدایا! تا انقلاب مهدى (عج) خمینى را نگهدار.
خدانگهدار. والسلام.

على محمد مرادخانى

درباره شهید

محل تولد : بوئین زهرا - شهید آباد
تاریخ تولد : 1346-02-04
محل شهادت : اروندرود
تاریخ شهادت : 1364-11-25
نام پدر : محمد علی
نام مادر : سکینه
وضعیت تاهل : مجرد
تحیصلات : پنجم ابتدائی
مزار شهید : قزوین - بوئین زهرا - شهید آباد


زندگی نامه

چهارم اردیبهشت ۱۳۴۶، در روستای شهیدآباد از توابع شهر بوئین‌زهرا به دنیا آمد. پدرش محمدعلی، کشاورز بود و مادرش سکینه نام داشت. تا پایان دوره ابتدایی درس خواند. او نیز کشاورز بود. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. بیست و پنجم بهمن ۱۳۶۴، در اروندرود بر اثر اصابت ترکش به سر، شهید شد. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.
منبع:فاتحان