تبیان، دستیار زندگی

وصیت نامه شهیدابراهیم آقایی جودکی

از دنیا ساده و پر از مهر و محبت خانواده و درس و کلاس دل کند و برای یاری رساندن به رزمندگان اسلام به خیل سپاهیان جهان برکف بسیج پیوست..
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
شهیدابراهیم آقایی جودکی
رزمنده بسیجی شهید والامقام ابراهیم آقایی جودکی، شمع فروزان محفل عاشقان، در خانواده ای روستایی پاک و صادق دیده به جهان گشود. 

تحت تربیت والدین با ایمان، مخلص و زحمت کش خود درس تقوا، پرهیزگاری و ایثار و گذشت را بخوبی فرا گرفت و همراه با درس و تحصیل پا به پای آن بزرگواران در سرما و گرما کار و تلاش میکرد و روح توکل و شکر گذاری به درگاه خداوند بزرگ.
 
 هر روز بیشتر از پیش در او تقویت می گردید. اخلاص، صداقت، شجاعت و ایمان راسخ از شاخصه های اخلاقی وی به شمار می رفت. 
 
زیرا دوران رشد معنوی خویش را در بستری پاک و بی آلایش توام با صداقت و اخلاص بسیار سریع طی کرد و این همزمان با شروع جنگ تحمیلی از سوی جنایتکاران غاصب بعثی بر علیه مملکت و انقلاب اسلامی وطنش بود و آن جوان فرهیخته هدف خویش را یافته و راهش را انتخاب کرد و آن اطاعت از فرمان رهبرش بود.
 
 لذا به ندای ملکوتی پیر فرزانه انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) جهت حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل و مقابله با دشمن از خدا بی خبر، عاشقانه لبیک گفت.
 
 از دنیا ساده و پر از مهر و محبت خانواده و درس و کلاس دل کند و برای یاری رساندن به رزمندگان اسلام به خیل سپاهیان جهان برکف بسیج پیوست؛ و پس از طی آموزش های لازم دفاعی و نظامی به عنوان نیروی رزمی، عاشقانه و جان برکف در سنگرهای آغشته به عطر و بوی شهیدان، دلاورانه از دین و میهن خویش دفاع کرد تا اینکه سرانجام در کربلای شلمچه آنجا که نخلهای سبز قامتش بی سر، اما به استواری و استقامت شهیدان هنوز بر خویش می بالند؛ او نیز جرعه جرعه از کوثر شهادت نوشید، و به آرزوی ابدی خویش نائل آمد.
 
شهید ابراهیم آقایی جودکی 

آخرین پایه تحصیلی: اول دبیرستان

آموزشگاه محل تحصیل: تربیت معلم شهدای معمولان

 درود و رحمت الهی نثار روح پاکش و راهش پر رهرو باد.آمین یا رب العالمین  
منبع:فاتحان