تبیان، دستیار زندگی

برانکو در تعقیب قلعه‌نویی و مظلومی

امیرقلعه‌نویی و پرویز مظلومی رکوردداران برد با استقلال در دربی لیگ برتری هستند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
برانکو و قلعه نویی
یکی از فاکتورهایی که باعث شده قلعه‌نویی بتواند به این رکورد دست پیدا کند تعداد باز‌ی‌های زیادی است که به عنوان سرمربی استقلال روی نیمکت آبی‌ها حضور داشته است.
به گزارش تبیان و به نقل از نود، پرویز مظلومی هم با سه برد پی در پی دربی در لیگ برتر توانست خودش را در سه دربی به همتای آبی‌اش برساند. پرسپولیسی‌ها هنوز نتوانسته‌اند مربی رکورددار در دربی داشته باشند و از زمان شروع لیگ برتر، سه برد سرخ‌ها به نام یک مربی ثبت شود. اولین مربی که این شانس را دارد برانکو است که یا در بازی فردا می‌تواند نام یک مربی قرمز را هم وارد این لیست کند. در حال حاضر دو مربی پرسپولیس با ۲ برد پشت سر قلعه‌نویی و مظلومی قرار دارند. دنیزلی و برانکو.
دنیزلی با دو برد و یک تساوی، از مربیان بدون باخت در این بازی حساس است اما به واسطه این که احتمال حضور مجدد او در این بازی تقریبا محال است نمی‌شود به حضور او در این لیست امید داشت. برانکو با دو برد اما پرشانس‌ترین سرمربی قرمز برای رسیدن به سومین برد است. اگر برانکو بتواند استقلال را یک بار دیگر شکست دهد آمارش حتی از دو مربی استقلالی بهتر خواهد شد. او با سه برد و یک باخت آماری بهتر از مظلومی و قلعه‌نویی با ۳ برد و دو باخت خواهد داشت.