تبیان، دستیار زندگی

دکوراسیونِ قلب خونه

میزهای پایه بلند بهترین گزینه برای آشپزخونه‌های نقلی هستن. میزهای تاشو و میزهایی که زیرشون کشو یا سبد طراحی شده، خیلی به کارتون میاد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
دکوراسیونِ قلب خونه

آشپرخونه زنده‌ترین جای خونه است. زندگی، آب، غذا، نور همه چی تو آشپزخونه پیدا می‌شه. قلب خونه تو همین فضا می‌تپه، پس خیلی مهمه که دکور مناسبی براش طراحی کنید تا بیشترین استفاده و لذت رو ازش ببرید.
اگه آشپزخونه کوچیکی دارید، حتما از قفسه‌های باز و بی در استفاده کنید. این قفسه‌ها هم آشپزخونه رو گرم و خوشگل می‌کنن و هم کلی فضا برای نگهداری ظرف و ظروف و موادغذایی بهتون می‌دن. فقط باید مراقب باشید که قفسه‌ها مرتب بمونن و با هر چیزی که دم‌دستون میاد شلوغش نکنید.
از پرده‌های روشن و ساده برای پوشوندن پنجره‌های آشپزخونه استفاده کنید که فضا رو بازتر نشون بدن.
تو انتخاب میز خیلی دقت کنید. میزهای پایه بلند بهترین گزینه برای آشپزخونه‌های نقلی هستن. میزهای تاشو و میزهایی که زیرشون کشو یا سبد طراحی شده، خیلی به کارتون میاد. صندلی‌های کانتر هم گزینه خوبی برای استفاده بیشتر از پیشخوان هستن.
آشپزخونه کوچیک به یک چشم بهم زدن شلوغ می‌شه ولی به سرعت هم مرتب و تمیز می‌شه، پس هر چیزی رو که برمی‌دارید سرجای خودش بذارید و نذارید این فضای کوچیک و دلنشین تبدیل به کمد آقای ووپی بشه. بذارید نبض خونه منظم و آروم بتپه.

منبع:رنگی رنگی
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.