تبیان، دستیار زندگی

حضور زنان در ورزشگاه‌ها

دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور حقوق شهروندی گفت: موضوع حضور زنان در ورزشگاه‌ها در برخی رشته‌ها تقریبا به آخر راه رسیده و در دستور کار کمیسیون سیاسی دولت قرار دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
مولاوردی
به گزارش تبیان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری شهیندخت مولاوردی دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور حقوق شهروندی گفت: یکی از راهبردهای ما حساس کردن مردم نسبت به حقوق و تکالیف شهروندی است.
وی ادامه داد: موضوع حضور زنان در ورزشگاه‌ها در برخی رشته‌های تقریبا به آخر راه رسیده و در دستور کار کمیسیون سیاسی دولت قرار دارد و در حال بررسی در کمیته تخصصی است.
مولاوردی تصریح کرد: فعلا امکان حضور زنان در ورزشگاه فوتبال فراهم نیست، چون نیاز به زیرساخت های مناسب دارد که باید زمینه‌های لازم مهیا شود.
وی بیان داشت: نسبت به موضوع کودکان بی‌تفاوت نیستیم و سعی می‌کنیم پیگیر باشیم. از دستگاه‌هایی که درباره حقوق کودکان وظیفه دارند، برنامه و راهکار حمایت از حقوق کودکان را خواستیم و با توجه به ابلاغ رئیس جمهوری، این موضوع پیگیری می‌شود.
دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور حقوق شهروندی اظهار کرد: تعلل و تاخیر در تصویب لایحه حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان در مجلس، بیش از این جایز نیست و اطاله آن جای سوال دارد. عضویت سپنتا نیکنام در شورای شهر یزد، نه تنها از منظر حقوق شهروندی که در سایر قوانین هم هیچ منع قانونی ندارد.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان