تبیان، دستیار زندگی

برای خودتان بادام تجویز کنید. هر هشت ساعت یکبار

بادام بخورید . نه فقط به این دلیل که خوشمزه است، برای اینکه حتما زکریای رازی یک چیزی می دانسته که برای زیاد شدن هوش بادام تجویز میکرده و البته روی خودش هم اثر خوبی داشته ! زکریای رازی پدر علم داروسازی و پزشکی است. بادام به مغز شما کمک می کند بهتر کار کند، با قلبتان دوست است، پوستتان را سالم نگه می دارد، مو را تقویت می کند، محافظ صفرا و کبد شماست، آنتی اکسیدان دارد و شمارا از بیماری های سرطانی محافظت می کند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
بادام
بادام بخورید . نه فقط به این دلیل که خوشمزه است، برای اینکه حتما زکریای رازی یک چیزی می دانسته که برای زیاد شدن هوش بادام تجویز میکرده و البته روی خودش هم اثر خوبی داشته ! زکریای رازی پدر علم داروسازی و پزشکی است.
بادام به مغز شما کمک می کند بهتر کار کند، با قلبتان دوست است، پوستتان را سالم نگه می دارد، مو را تقویت می کند، محافظ صفرا و کبد شماست، آنتی اکسیدان دارد و شمارا از بیماری های سرطانی محافظت می کند و دوست دیابتی هاست.
در تصویر زیر چند نکته مهم در مورد بادام که دونستنش در زندگی روزمره به شما کمک می کند را نشان می دهد . سایز این عکس هم برای پرینت گرفتن و هم برای استفاده به عنوان کاغذ دیواری دسکتاپ کامپیوترتان مناسب است.
خواص بادام


منبع:رنگی رنگی
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.