تبیان، دستیار زندگی

خواص به ، خواهر معطر سیب

"به" یکی از خوشبوترین میوه‌‌هایی که دنیا به خودش دیده. "به" خواهر خوب سیب، اگرچه زشت‌تر از این میوه است اما توی خواص دارویی و غذایی چیزی کم از سیب نداره. "به" رسیده و زرد رنگ بیشترین خواص رو توی خودش داره. این میوه یک داروی طبیعی خوشبو و خوش‌طعم برای درمان عفونت‌ها و التهاب‌های روده است. این میوه برای درمان سوزش مجاری ادرار، تنگی نفس و سردرد هم خیلی مفیده. همچنین بوی بد دهان و تعریق رو از بین می‌بره.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
به
 “به” یکی از خوشبوترین میوه‌‌هایی که دنیا به خودش دیده. “به” خواهر خوب سیب، اگرچه زشت‌تر از این میوه است اما توی خواص دارویی و غذایی چیزی کم از سیب نداره. “به” رسیده و زرد رنگ بیشترین خواص رو توی خودش داره.
این میوه یک داروی طبیعی خوشبو و خوش‌طعم برای درمان عفونت‌ها و التهاب‌های روده است. این میوه برای درمان سوزش مجاری ادرار، تنگی نفس و سردرد هم خیلی مفیده. همچنین بوی بد دهان و تعریق رو از بین می‌بره.
این میوه وسط خودش کلی دونه بهم چسبیده داره که اون هم برای درمان سرفه‌های خشک، تب و گرفتگی صدا مفیده. فقط باید حواستون باشه که این دونه‌ها رو نجوید. این دونه‌ها رو دم کنید و آب لعاب‌دارش رو بخورید اما دونه‌های به رو قورت ندید و چون حاوی مواد سمی که برای بدن مضره.
“به” مجموعه ویتامین‌هاش رو به ترتیب حروف الفبا کنار هم چیده تا همیشه یادمون بمونه که خام و پخته‌ این میوه سرشار از ویتامین‌های Aو Bو C است.
در تصویر زیر چند نکته مهم در مورد به که دونستنش در زندگی روزمره به شما کمک می کند را نشان می دهد . سایز این عکس هم برای پرینت گرفتن و هم برای استفاده به عنوان کاغذ دیواری دسکتاپ کامپیوترتان مناسب است
خواص به

منبع:رنگی رنگی
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.