تبیان، دستیار زندگی

شش راز سلامتی سیب، میوه بهشتی

احتمالا حوا خواص معجزه‌آسای سیب رو می‌دونست که نتونست حریف وسوسه خوردنش بشه و خودش و همه ما رو بدبخت کرد و باعث شد از بهشت رونده شیم. خوردن یک سیب کامل از هر نوع و رنگی که باشه زندگی سالم ما رو تضمین می‌کنه. سیب و مخصوصا پوست سیب منبع غنی از آنتی‌اکسیدان و ویتامین C و ویتامین‌های گروه B و مواد معدنیه. بیشترین تاثیر این میوه روی کبد و در نتیجه پاکسازی خون و خروج سموم از بدنه. سیب برای بیماری‌های چاقی، میگرن، التهاب مفاصل و مثانه، کم‌خونی، بی‌خوابی، زکام، سنگ صفرا و پیوره یک درمان تضمینی طبیعی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
سیب
احتمالا حوا خواص معجزه‌آسای سیب رو می‌دونست که نتونست حریف وسوسه خوردنش بشه و خودش و همه ما رو بدبخت کرد و باعث شد از بهشت رونده شیم.
خوردن یک سیب کامل از هر نوع و رنگی که باشه زندگی سالم ما رو تضمین می‌کنه. سیب و مخصوصا پوست سیب منبع غنی از آنتی‌اکسیدان و ویتامین C و ویتامین‌های گروه B و مواد معدنیه. بیشترین تاثیر این میوه روی کبد و در نتیجه پاکسازی خون و خروج سموم از بدنه.
سیب برای بیماری‌های چاقی، میگرن، التهاب مفاصل و مثانه، کم‌خونی، بی‌خوابی، زکام، سنگ صفرا و پیوره یک درمان تضمینی طبیعی محسوب می‌شه.
در تصویر زیر چند نکته مهم در مورد سیب که دونستنش در زندگی روزمره به شما کمک می کند را نشان می دهد . سایز این عکس هم برای پرینت گرفتن و هم برای استفاده به عنوان کاغذ دیواری دسکتاپ کامپیوترتان مناسب است
خواص سیب

منبع:رنگی رنگی
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.