تبیان، دستیار زندگی
مهرماه 82 آثار جنایی و دلهره آور در فهرست كتاب های پرفروش جهان مجموعه ای از كتاب های عاشقانه، جنایی و حتی یك اثر داستان تاریخی در فهرست ده كتاب برتر روز نشریه نیویورك تایمز قرار گرفتند. به گزارش این نشریه از كتابهای پرفروش...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آثار جنایی و دلهره آور در فهرست كتاب های پرفروش جهان

مجموعه ای از كتاب های عاشقانه، جنایی و حتی یك اثر داستان تاریخی در فهرست ده كتاب برتر روز نشریه نیویورك تایمز قرار گرفتند.

به گزارش این نشریه از كتابهای پرفروش روز «پنج فردی كه در بهشت با آنها رو در رو می شوی» نوشته «میچ آلبوم» پرفروش ترین كتاب ادبیات داستانی روز از انتشارات «های پریون» بود.

این اثر داستان پیرمردی است كه در حین نجات دختر بچه ای از خطر، جان می سپارد و پس از مرگ حقایقی بر او آشكار می شود. دومین كتاب پرخواننده روز در ژانر داستانی به رمانی از «جان گریشام» به نام «سكوها» اختصاص یافت و «رمز داوینچی» و ارتباط آن با معمای تابلویی از داوینچی و ارتباط آن با قتل مدیر موزه لوور در رده سوم نشست.

«عروسی» به قلم نیكولاس پاركز دنباله ای بر رمان قبلی او «دفترچه» است كه از سوی انتشارات وارنر به چاپ رسید. این كتاب كه در جایگاه چهارم جدول قرار دارد درباره مردی است كه می خواهد عشق گمشده زنش را به دست آورد.

«نورار برتز» نویسنده معروف به همراه «جی . دی . راب» نویسندگان پنجمین كتاب خوانـدنی روز به نام «به یاد آور كی» هستند كه یك داستان عاشقانه است. بر پایه این گزارش در ادامه جدول «جیوه» نوشته «نیل استفنسون» كه داستانی علمی – تاریخی و حتی فلسفی درگذر از قرن هفدهم و هجدهم است بر پله ششم نشست و رده هفتم به «دندان ببر» به قلم تام كلنسی رسید. هشتمین كتاب خواندنی روز اثری از جومپالاهیری به نام «همنام» است كه داستان آن درباره یك دورگه بنگالی – آمریكایی است كه والدینش از كلكته به كمریج مهاجرت كرده اند.

"Dune: the machine crusude"  نوشته «برایان هربرت» و «كوین . جی. اندرسون» نهمین اثر پرفروش روز در مایه ی آثار علمی – تخیلی است و «همسر مسافرزن » به قلم «آدری نیفنه گر» در رده نهایی جدول قرار گرفت كه داستان زن جوانی است كه به ازدواج مردی درمی آید كه به خاطر بیماری خود دائم درگذشته و آینده سیر می كند.