تبیان، دستیار زندگی
تقریبا همه می دانند که عدم دستیابی به مدارک و اسناد دیجیتال در مواقع ضروری تا چه اندازه ناراحت کننده است به خصوص زمانی که در راه هستید و هیچ راهی برای برقراری تماس با شرکت و یا محل کار شما نیز وجود ندارد و یا اینکه فای...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دسترسی به کامپیوتر با تلفن همراه


تقریبا همه می دانند که عدم دستیابی به مدارک و اسناد دیجیتال در مواقع ضروری تا چه اندازه ناراحت کننده است به خصوص زمانی که در راه هستید و هیچ راهی برای برقراری تماس با شرکت و یا محل کار شما نیز وجود ندارد و یا اینکه فایلی را در کامپیوتر شخصی خود دارید و به هیچ وجه هم نمی توانید به آن دسترسی داشته باشید.

اما همکاری میان WEBEX و SOONR به مالكان تلفن همراه امكان می دهد تا با استفاده از مرورگر اینترنتی تلفن همراه و از راه دور به کامپیوتر شخصی خود متصل شوند.

از جمله قابلیت‌های این سرویس هوشمند می توان به مواردی نظیر انتقال فایل ها، جستجو کردن کامپیوتر شخصی و پرینت گرفتن ازاسناد، اشاره کرد.

نرم افزار موسوم به WEBEX PCNOW اولین راهکار برای دسترسی به فایل های موجود در کامپیوترهای شخصی است که دسترسی به رایانه شخصی را در هر زمان و مكان با استفاده از یك رایانه یا تلفن همراه دیگر امكان پذیر می كند.

نرم افزار مذکور با فراهم آوردن امکان برقراری ارتباط برای گوشی های مجهز به اینترنت این قابلیت را در اختیار این دسته از گوشی ها قرار می دهد تا علاوه بر دسترسی به سررسید، مدارک، فایل ها و ایمیل های موجود در کامپیوترهای شخصی در منزل و یا در محل کار، قابلیت جستجو در آنها را نیز دارا باشند.

دسترسی به سرویس مذکور مستلزم پرداخت هزینه های اضافی نیست چرا که نرم افزار مذکور برای اکثر گوشی های موجود در بازار قابل استفاده است و از طریق اپراتورهای مختلف نیز قابل اجرا می باشد .

PCNOW 3.0 در حال حاضر با هزینه اشتراکی ماهیانه معادل 11.95 دلار برای دسترسی به یك رایانه ، موجود و قابل استفاده است.

منبع : تالیانیوز


مطالب مرتبط :

1. ویندوز جدید برای موبایل

2. بهترین‌های صنعت موبایل در سال 2006

3. وبلاگ نویسی، این بار در تلفن همراه

4. ارسال SMS با یك سوم هزینه به خارج از کشور