تبیان، دستیار زندگی
عضو جدید هیات مدیره پرسپولیس رییس سازمان تربیت بدنی طی حكمی حسن بیادی را بعنوان عضو جدید هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی منصوب كرد . به نقل از سایت خبری سازمان ورزش ، در حكم مهندس علی آبادی برای حسن بیادی آمده...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

طی حكمی از سوی علی آبادی

بیادی عضو جدید هیات مدیره پرسپولیس


رییس سازمان تربیت بدنی طی حكمی حسن بیادی را بعنوان عضو جدید هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی منصوب كرد .

به نقل از سایت خبری سازمان ورزش ، در حكم مهندس علی آبادی برای حسن بیادی آمده است : با توجه به امر خطیر ورزش و اهمیت ویژه آن در سلامتی جامعه اسلامی و نقش موثر آن در وحدت ملی ، به موجب این ابلاغ بعنوان عضو هیات مدیره باشگاه پیروزی منصوب می شوید.

گفتنی است حسن بیادی به همراه حبیب کاشانی دومین عضو شورای شهر تهران هستند که در یک هفته اخیر به عضویت هیات مدیره پرسپولیس منصوب شده اند.

بیادی در خصوص ورود به هیئت مدیره پرسپولیس و جایگزینی به جای یكی از اعضای دیگر (حسین فدامالكی) اظهار داشت: من به جای كسی به هیات‌مدیره پرسپولیس نیامده‌ام و حضور من به جای سردار مالكی به هیچ‌وجه صحت ندارد.

وی در ادامه افزود: قصد مصاحبه ندارم. هیات‌مدیره پرسپولیس یك سخنگو دارد و مطمئنا پس از اتخاذ تصمیمات جمعی، سخنگو تمام اخبار را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد داد.

بیادی در خاتمه خاطرنشان ساخت: اهل دروغ نیستم و قصد حاشیه‌پردازی ندارم، بنابراین حتی‌المقدور سعی خواهم كرد كمتر مصاحبه كنم.

حبیب كاشانی عضو هیات مدیره باشگاه پیروزی شد