تبیان، دستیار زندگی

مسئول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه های علمیه:

سادگی و فریب برخی دولت مردان موجب گستاخی ترامپ شد

حجت الاسلام والمسلمین زمانی با بیان این که سادگی و فریب برخی دولت مردان موجب گستاخی ترامپ شد گفت: صلابت، اقتدار و شفافیت مواضع رهبری نظام،حوزه های علمیه، مسئولین انقلابی نظام نشان داد،
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
 سادگی و فریب برخی دولت مردان موجب گستاخی ترامپ شد
حجت الاسلام والمسلمین زمانی با بیان این که سادگی و فریب برخی دولت مردان موجب گستاخی ترامپ شد گفت: صلابت، اقتدار و شفافیت مواضع رهبری نظام،حوزه های علمیه، مسئولین انقلابی نظام نشان داد، تعداد اندک گروه های ساده لوح،‌ نمی تواند تصمیم گیرنده باشد و دراین رابطه ناچارند با نظام، رهبری انقلاب، حوزه های علمیه، مردم همراهی کنند.
حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن زمانی در حاشیه «تجمع بزرگ حوزویان در محکومیت اظهارات شیطان بزرگ و حمایت از نظام اسلامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»،‌با تاکید بر این که در برابر دولت مردان آمریکا ازسوی ملت،مسئولین و نظام جمهوری اسلامی دارای دو رویکرد می باشد، گفت: اولین رویکرد تفکر مقاومت و پیشبرد اهداف انقلاب در جهان است که نظر اکثر ملت ایران، مسئولان و رهبر معظم انقلاب می باشد.
مسئول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه های علمیه افزود: براساس رویکرد مقاومت، مسئولین نظام به دنبال تحقق این مسئله هستند که بتوانند اندیشه اسلام ناب و سلطه ستیزی را درکل جهان گسترش دهند و همه ملت ها را علیه ظلم و ستم و استعمار بشورانند تا به استقلال و عزت برسند.
وی عنوان کرد:رویکرد دومی هم از ناحیه بعضی مسئولان نظام نسبت به معاندین احساس می شود و آن سادگی و فریب خوردن است.
عضو هئیت علمی جامعه المصطفی العالمیه اظهار داشت:این رویکرد دوم روزنه ای ایجاد کرد تا دشمن احساس کند، می تواند فریب دهد و با لبخند های مصنوعی می تواند ایجاد اعتمادکند،چنانچه در چهار دهه انقلاب بعضی دولت مردان این گونه فریب خوردند و سادگی نشان دادند.
حجت الاسلام والمسلمین زمانی با بیان اینکه سخنان اخیر ترامپ نیز دلیل بر همین سادگی و فریب خوردن برخی دولت مردان است،تا شاید بتوان از طریق نفوذ در بعضی مسئولین، فرنفوذ در همه ملت ایران را گسترش دهند و مردم و نظام اسلامی را وادار به همراهی با آمریکا کند. افزود: این روزنه ها باعث شد رئیس جمهور آمریکا اقدام به سخنرانی، تهدید و فریب کند.
مسئول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه های علمیه افزود: اما صلابت، اقتدار و شفافیت مواضع رهبری نظام،حوزه های علمیه، مسئولین انقلابی نظام نشان داد، تعداد اندک گروه های ساده لوح،‌ نمی تواند تصمیم گیرنده باشد و در این رابطه ناچارند با نظام، رهبری انقلاب، حوزه های علمیه، مردم همراهی کنند.
منبع: خبرگزاری حوزه