تبیان، دستیار زندگی

ثبت‌ نام مسابقه ملی دانش‌ آموزی، دانش مغز آغاز شد

ثبت نام چهارمین دوره مسابقات ملی دانش‌آموزی دانش مغز (Brain Bee 2017 )آغاز شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان
ثبت‌نام مسابقه ملی دانش‌آموزی، دانش مغز آغاز شد
به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از ایسنا، چهارمین دوره مسابقات ملی دانش‌ آموزی دانش مغز(Brain Bee 2017 )زیر نظر کمیته دانش‌ آموزی انجمن علوم اعصاب ایران و با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی به صورت کشوری و در دو مرحله توسط سازمان سنجش دانش‌ آموزی وزارت آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.
ثبت نام چهارمین دوره مسابقات ملی دانش مغز ویژه دانش‌ آموزان آغاز شده است و تا سوم آذر ماه امسال ادامه دارد.
مرحله اول این مسابقه به صورت آزمون تئوری و به زبان فارسی در ۲۳ آذر ماه در سطح کشور برگزار خواهد شد و برگزیدگان مرحله اول پس از گذراندن دوره‌های آمادگی در دوره دوم مسابقه که به زبان انگلیسی است، شرکت خواهند کرد.
برگزیده نهایی مرحله دوم به بیستمین دوره مسابقات جهانی Brain Bee که تابستان سال آینده در برلین آلمان برگزار می‌شود، اعزام خواهد شد.
هدف این رقابت‌ها علاقه‌مند کردن دانش‌آموزان به یادگیری درباره دانش مغز و کارکردهای آن، پرورش استعدادهای جوان، ‌استفاده از ایده‌های نو و هدایت نسل پویای امروز به تحصیل در حوزه علوم اعصاب، هر ساله در سطح دنیا تعیین ‌شده است.
این مسابقات در بیش از ۱۵۰ مرکز و ۳۰ کشور دنیا برگزار شده و برگزیدگان مسابقات کشوری، هر ساله در یک نقطه از دنیا گردهم آمده و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
علاقمندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط این مسابقه می توانند به آدرس http://irbrainbee.ir  مراجعه كنند.


منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش