تبیان، دستیار زندگی

برگزاری مراسم افتتاحیه «دریا و ماهی پرنده»

آیین افتتاحیه فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» شنبه آینده (۲۹ مهرماه) در موزه سینما برگزار خواهد شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده

فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» به کارگردانی مهرداد غفارزاده پس از چندین حضور موفق در فستیوال های مختلفی چون موندنس آمریکا، اسپانیا، بوسان، زلین، سینه کوئست، ویکتوریا، هند، شارجه، لندن، مسکو و...، از اوایل آبان ماه در گروه هنر و تجربه روی پرده سینماها خواهد رفت.

مراسم رونمایی از این فیلم نیز قرار است شنبه (۲۹ مهرماه) ساعت ۲۰ با حضور بازیگران، عوامل پشت دوربین و برخی از چهره‌های مطرح هنری در موزه سینما برگزار شود.

این فیلم زمستان سال ۹۲ در تهران مقابل دوربین رفت. ساخته جدید غفارزاده در جشنواره سی و دوم فیلم فجر و جشنواره فیلم کودک همدان هم به نمایش درآمد که با استقبال خوبی از سوی منتقدان و اهالی رسانه مواجه شد.

نیوشا ضیغمی، همایون ارشادی، امیرحسین رستمی، نادر فلاح، ارشیا طالبی، علی اکبر صحرایی، مازیار نوروزی، محسن تمیزی همراه با مهرداد غفارزاده در «دریا و ماهی پرنده» به ایفای نقش پرداخته اند.
«دریا و ماهی پرنده» مضمونی اجتماعی دارد و روایتگر داستان زندگی نوجوانی هفده ساله به نام احسان است که توانایی تکلم و شنیدن ندارد. او بدون ارتکاب جرمی در مرکز بازپروری نوجوانان بزهکار در یک منطقه محروم به سر می برد تا اینکه... 

منبع: صبا