تبیان، دستیار زندگی

استقبال كم نظیر مخاطبان از فراخوان زنگ رویش آموزش و پرورش

علیرغم اینكه زمان كمی از شروع فراخوان زنگ رویش در آموزش و پرورش می‌گذرد این فراخوان با استقبال كم نظیر مخاطبان مواجه شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان
استقبال كم نظیر مخاطبان از فراخوان زنگ رویش آموزش و پرورش
به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، با توجه به تاكید ریاست جمهور و وزیر آموزش و پرورش مبنی بر لزوم تحول در متون درسی با هدف حركت به سمت كاربردی شدن آن، مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اقدام به انتشار فراخوان عمومی كرد و از مخاطبین خواست تا ایده ها، نظرات و پیشنهادات خود را درخصوص چگونگی تحول در متون درسی و محتواهای آموزشی به كاربر تلگرامی زنگ رویش ارائه دهند .
براساس این گزارش در موضوع فراخوان چنین نوشته شده است؛ شما چه فكر می‌‌كنید؟ و در ادامه این متن آمده است ؛«برای آنكه كودكان و نوجوانان احساس بهتری از دوران تحصیل در مدرسه داشته باشند و به مهارت و توانمندی بالاتری دست یابند ایجاد چه تحولی در محتوای برنامه های درسی و آموزشی مدارس اولویت دارد؟»
براین اساس زنگ رویش، با گذشت زمانی اندك از فعالیت با استقبال كم نظیری از سوی مخاطبین روبرو شده است كه این امر نشانه بلوغ فكری جامعه و جایگاه رفیع تعلیم و تربیت در نزد مردم است .
مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، با جمع‌آوری و ساماندهی دیدگاه و پیشنهادات ارسالی در این كاربر تلگرامی، بخشی ازآن را به مسئولین ذی ربط انتقال می‌دهد و بخشی را نیز در آینده‌ای نه چندان دور در پرتال وزارت آموزش و پرورش منتشر می‌كند .
مخاطبان می‌توانند از طریق این كاربر تلگرامی، مطالبات خود را با وزیر آموزش و پرورش و سایر مسئولین مطرح نمایند .
شایان ذكر است؛ مخاطبان شركت كننده از طیف‌های مختلف شامل فرهنگیان، اولیا، اساتید و صاحبنظران و دانش آموزان بوده اند.


منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش