تبیان، دستیار زندگی

توضیح شبکه سه درباره «سرزمین کهن»

شبکه سه سیما تاکید کرد که سریال «سرزمین کهن» کمال تبریزی با توجه به تغییرات و بازنگری‌هایی که در آن صورت گرفته، آماده پخش شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
سرزمین کهن

در حالی که تیزرهای سریال «سرزمین کهن» با عنوان به‌ زودی مدتی است که در فضای مجازی و تلویزیون پخش می‌شود، روابط عمومی شبکه سه اعلام کرد که «این سریال طی جلسات متعددی که در سه سال گذشته با نخبگان، چهره‌های فرهنگی و همچنین نمایندگان قوم بختیاری صورت گرفته به روی آنتن می‌رود.»

شبکه سه همچنین اعلام کرد که «نتیجه نظرات تمامی جلسه‌ها در بیانیه‌ای منتشر شده و در سریال نیز اعمال شده است. تمام جزئیات این مجموعه بارها و بارها بازبینی شده و همه اصلاحات ۱۰۰ درصد انجام شده است. این مجموعه با احترام به همه اقوام و طوایف ایرانی روایتگر بخشی از تاریخ معاصر ایران است و اطمینان کامل می‌دهیم که هیچ شائبه‌ای درباره هیچ قوم و گروهی در محتوای آن وجود ندارد. سریال «سرزمین مادری» با توجه به این تغییرات و بازنگری که در آن صورت گرفته آماده پخش شده است.

در ضمن لازم بذکر است این اثر ویژه از تولیدات مرکز سیما فیلم بوده است و تمامی امور مربوط به بازبینی و اصلاح تمامی سریال‌ها در مرکز سیما فیلم صورت می‌پذیرد فلذا اخبار مربوط به آن را نیز باید از طریق رییس مرکز سیما فیلم پیگیری کرد و نه شبکه‌های تلویزیونی.»

منبع: ایسنا