تبیان، دستیار زندگی

انصاری‌فرد: مدت طولانی منتظر این فرصت بودم

مهاجم ایرانی تیم المپیاکوس پس از به ثمر رساندن ۲ گل در هفته هفتم سوپر لیگ یونان گفت:مدت طولانی منتظر این فرصت بودم و خدا را شکر می‌کنم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
انصاری‌فرد
به گزارش تبیان و به نقل از تسنیم؛ کریم انصاری‌فرد پس از پایان دیدار تیم‌های المپیاکوس و پانیونیوس به سایت نوا اسپورت یونان گفت: مدت طولانی منتظر بودم و خدا را شکر می‌کنم. منتظر فرصت بودم و 2 ماه تلاش کردم. البته برای من بسیار سخت بود. من بیرون بودم و حتی از تمرینات گروهی فاصله گرفتم. سخت کار کردم و منتظر فرصتم بودم. خدا را شکر می‌کنم.
مهاجم تیم المپیاکوس ادامه داد: این بازی فرصت خوبی برای من بود، زیرا در 2 ماه اخیر از راه تیم خارج شدم. خیلی سخت بود که بدون بازی در طول 2 ماه اخیر 90 دقیقه در میدان حضور داشته باشم. از تاکیس لمونیس (سرمربی المپیاکوس) قدردانی می‌کنم که به من شانس بازی داد.
انصاری‌فرد درباره عدم خوشحالی‌اش پس از به ثمر رساندن گل‌هایش برابر پانیونیوس به سایت نوا اسپورت یونان گفت: همه می‌دانند زمانی که به یونان آمدم با تیم پانیونیوس قراردادم را بستم. این تیم به من امکان مبارزه و ظاهر شدن را داد. بنابراین شادی و جشن پس از گل را رد کردم، زیرا این کار بدی برای هواداران تیم پانیونیوس بود. من ارتباط خوبی با آنها دارم.
ملی‌پوش ایرانی درباره بسنیک هاسی، سرمربی صربستانی و اخراجی المپیاکوس که اعتقادی به او نداشت اظهار داشت: نمی‌خواهم پاسخی به این پرسش بدهم.
تیم المپیاکوس شب گذشته (شنبه) در حضور 75 دقیقه‌ای کریم انصاری‌فرد با نتیجه 4 بر 3 پانیونیوس را شکست داد. انصاری‌فرد در دقایق 37 و 45 دروازه پانیونیوسی‌ها را گشود و ستاره میدان بود.