تبیان، دستیار زندگی

پیام افتخاری به هواداران استقلال

بعد از اولین بازی با حضور شفرمدیرعامل باشگاه استقلال پیامی را خطاب به هواداران منتشر کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
شفر
به گزارش تبیان و به نقل از فارس؛ سید رضا افتخاری مدیرعامل استقلال با انتشار پیامی خطاب به هواداران نوشت :
استقلال در دیدار روز گذشته عملکرد قابل قبولی در حفظ توپ و کار تیمی داشت. بازیکنان در همه دقایق مسابقه از حریف خود برتر بودند و شانسی به رقیب ندادند. البته تا زمانی که توپ وارد دروازه نشود، تیمی برنده نیست اما استقلال در مسیر پیشرفت قراردارد و بدون تردید روز به روز بهتر میشود و اشکالات آن برطرف میگردد. همه ما می دانیم هرمربی که تیمی راتحویل می گیرد، به زمان احتیاج دارد تا تیمش را بشناسد و آماده کند. بنابراین وظیفه همه ما این است که به آقای شفر فرصت بدهیم و از او حمایت کنیم.
هواداران عزیز استقلال به خاطر دارند هرمربی خارجی که به ایران آمده، چندین سال طول کشیده تا نتیجه بگیرد. آقای شفر کارش را از صفر شروع کرده و برای رسیدن به بالای جدول باید کارهای زیادی انجام دهد.
مدیریت باشگاه استقلال نیز برای موفقیت تیم از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و در همین راستا تیم استقلال برای انجام کارهای تاکتیکی خود از اواسط همین هفته در زمین صنایع دفاع تمرینات خود را ادامه خواهد داد که امکانات و شرایط بسیار مطلوبی دارد.
هواداران عزیز می دانند بدون حمایت و پشتیبانی آنها، استقلال نمیتواند در مسیر موفقیت قرار بگیرد. آقای شفر و تک تک اعضای باشگاه با همه وجود برای موفقیت تیم تلاش میکنند. هواداران استقلال باید به تیم محبوبشان کمک کنند و به بازیکنان اعتماد به نفس، شجاعت و انگیزه بدهند. تلاش و کوشش کادر فنی، بازیکنان و باشگاه استقلال با حمایت هواداران تکمیل می گردد و میتواند استقلال را به مسیر پیشرفت و موفقیت برساند، هدفی که همه اعضای باشگاه برای رسیدن به آن ایمان کامل دارند.