تبیان، دستیار زندگی

برانکو «رویا» می‌فروشد یا «واقعیت»

سرمربی کروات سرخپوشان آن قدر از کسب پیروزی 3 بر یک مقابل استقلال خوزستان شاد بود که وعده برد مقابل الهلال عربستان را داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
برانکو ایوانکوویچ
به گزارش تبیان و به نقل از خبرورزشی؛ دقایقی پس از اتمام دیدار پرسپولیس مقابل الهلال عربستان، برانکو ایوانکویچ در کنفرانس خبری مقابل خبرنگاران نشست و حرف هایی زد که رد پای هیجان را می شد در آن دید. او گفت: «وقتی می توانیم در کمتر از 30 دقیقه 3 گل بزنیم، قطعا می توانیم به الهلال هم 4 گل بزنیم و...»
این صحبت ها، دل هواداران پرسپولیس و اصلا جامعه فوتبال ایران را گرم کرد. در حالی که بازگشت از شکست 4 بر صفر در دیدار برگشت مقابل تیمی مثل الهلال عربستان نیاز به یک معجزه واقعی دارد، برانکو نشان داد مربی بلندپروازی است و صحبت از برگشتن به بازی و بالا بردن شانس صعود به فینال کرد.
حالا دیگر با برانکو و مدل فکری اش کاملا آشنا هستیم. یک مربی محتاط که کمتر وارد هیجانات می شود و تلاشش این است که یک آدم منطقی به نظر برسد تا احساسی اما وقتی احساساتی شود، زمام امور را کاملا به دست باد می سپارد و آن وقت است که از اردوی پرسپولیس، خبرهای عجیبی به دست مان می رسد.
این برانکو که در مرداب شکست بازی رفت برابر الهلال عربستان گیر افتاده، می خواهد تیمش را نجات دهد اما معلوم نیست این بار احساساتی شده که دم از شکست دادن الهلال و زدن 4 گل به این تیم در بازی برگشت می فروشد یا واقعا پرسپولیس او می تواند چنین معجزه ای را رقم بزند. باید دید برانکو این بار به دنبال فروش «رویای صعود» به هواداران است یا واقعا توانایی تیمش را دیده و می خواهد در زندگی واقعی اش، یک واقعیت محض را رقم زده و کار را تمام کند. امیدواریم برانکو در «واقعیت»، الهلال را کنار بزند و به فینال لیگ قهرمانان آسیا 2017 برسد.