تبیان، دستیار زندگی

تربیت دانش آموزان به صورت متوازن و جامع یكی از اهداف تربیتی است

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: یکی از اهداف تربیتی نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران تربیت دانش آموزان به صورت متوازن و جامع است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان
تربیت دانش آموزان به صورت متوازن و جامع یكی از اهداف تربیتی است
به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از استان البرز؛ مهدی فیض در مراسم افتتاحیه کشوری اردوهای راهیان نور گفت: یکی از اهداف تربیتی نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران تربیت دانش آموزان به صورت متوازن و جامع است که تمام نیازهای حال وآینده دانش آموزان در مجموعه فعالیت های آن گنجانده شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش افزود: یکی از اهداف تربیتی انقلاب اسلامی تربیت نسلی مقاوم و انقلابی است، نسلی که بتواند در برابر انواع فشارهایی که بر ما وارد می شود تا ما را از دین و ارزش های خود دورکند مقاومت کند .

وی گفت:  وظیفه ما تربیت نسلی مقاوم و انقلابی است تا بتواند این مسیر را با تمام توان ادامه بدهد و این انقلاب و نظام اسلامی  را به صاحب اصلی خود حضرت مهدی (ع)آن برساند.

فیض بیان کرد: اردوهای معنوی راهیان نور یکی از برنامه هایی است که می تواند این اهداف را به خوبی محقق می کند و به تعبیر مقام معظم رهبری یک فناوری فرهنگی است که تسهیل کننده بسیاری از اهداف تربیتی و انقلابی است .

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: گزارش‌های بسیاری از تغییر مثبت رفتارهای دانش آموزان در تمام ابعاد مختلف به دست مارسیده که نشان دهند تاثیر و برکات دوران دفاع مقدس و این اردوها است.
تربیت دانش آموزان به صورت متوازن و جامع یكی از اهداف تربیتی است