تبیان، دستیار زندگی

چرا باید بازگشت مجیدی به استقلال را منتفی بدانیم؟

سرمربی جدید آبی پوشان بعد از بازی برابر فولاد صحبت هایی مطرح کرد که در لفافه معنایش این بود که او هیچ تماسی با فرهاد مجیدی نداشته و برایش بودن یا نبودن مجیدی در کادر فنی استقلال هم چندان فرقی نمی کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
فرهاد مجیدی
به گزارش تبیان و به نقل از شفقنا؛ در کنفرانس خبری بعد از بازی با استقلال، شفر در مورد آمدن یا نیامدن مجیدی با استقلال و همچنین نقش او در بازگشت برزای به این تیم در پاسخ به سوال خبرنگاران جوابی سر بالا و مبهم داد. همین مسئله باعث شد که باشگاه استقلال ساعتی بعد از این مصاحبه، صحبت هایی جدید از شفر منتشر کند و توضیحاتی تکمیلی بدهد. در روزهایی که همچنان فریاد حیا کن، رها کن از سکوهای آزادی علیه افتخاری به گوش می رسد، افتخاری و دیگر مدیران استقلال اصلا دوست ندارند که با بد مدیریت کردن ماجرای بازگشت اسطوره شماره هفت استقلالی ها، از میزان محبوبیت خود بیش از پیش بکاهند.
بر همین اساس، شفر هم برای شفاف شدن جو فعلی در مصاحبه ای اختصاصی با سایت باشگاه استقلال در مورد صحبت هاییش در کنفزانس خبری گوشزد کرد: «فکر می‌کنم سوء تفاهمی از صحبت‌های من پیش آمده، سوء تفاهمی که به نظرم خنده‌دار شده است. من در پاسخ به سوالی، پرسیدم فرهاد مجیدی کجاست، آیا الان آلمان است یا اسپانیا.
وگرنه چطور ممکن است او را نشناسم ؟ مجیدی بازیکن من بوده و خیلی هم خوب او را می‌شناسم و فقط پرسیدم او کجاست.»
با این حال این مصاحبه عمدی یا غیرعمدی یک نکته را فاش کرده است. البته با توجه به اینکه این صحبت های در مصاجبه ای و به دور از دید رسانه های خارج از باشگاه گفته شده، قاعدتا باید این صحبت های جدید کاملا هماهنگ شده و عامدانه بوده باشد.
بر این اساس، شفر مستقیما تاکید کرده که از وضعیت فعلی فرهاد مجیدی خبر ندارد و بنابراین صحبتی هم با او برای همکاری نداشته و متعاقبا توصیه ای هم از او برای بازگشت برزای نشنیده است.
این صحبت های جدید شاید اندکی از میزان فشارها روی سید رضا افتخاری هم بکاهد چرا که در روزهای اخیر این شایعه شکل گرفته بود که شفر می خواهد مجیدی را به عنوان دستیار کنار خود داشته باشد اما مدیرعامل باشگاه با این قضیه مخالفت کرده است. حالا با این صحبت های شفر دیگر نمی توان منتفی شدن باگزشت مجیدی را هم خیلی گردن افتخاری انداخت.