تبیان، دستیار زندگی

هدف ما تامین نیروی انسانی بومی برای آموزش است

سرپرست دانشگاه فرهنگیان گفت: سیاست این دانشگاه تامین نیروی انسانی از بوم برای بوم است و این سیاست با هدف توسعه هر چه بیشتر عدالت آموزشی در کشور دنبال می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان
هدف ما تامین نیروی انسانی بومی برای آموزش است
به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از ایرنا، محمود مهرمحمدی شامگاه پنجشنبه در مراسم بهره برداری از دو طرح عمرانی در دانشگاه فرهنگیان هرمزگان کرد: سند تحول نظام آموزش با استناد به تمام ظرفیت های ملی گام برمی دارد و زمینه ساز یک سیر تکوین ایرانی اسلامی است.
سرپرست دانشگاه فرهنگیان بر اهمیت و جایگاه این دانشگاه در سطح ملی و نظام تعلیم و تربیت تاکید کرد و گفت: ماموریت ملی در اداره دانشگاه فرهنگیان بر عهده داریم که تحقق آن، عزمی ملی را طلب می کند و برای رفع مشکلات و نیازهای سخت افزاری دانشگاه فرهنگیان نیازمند طرحی نو در این عرصه هستیم.
وی ادامه داد: برای نخستین بار در کشور معاونت نظارت و ارزیابی و تضمین کیفیت در ساختار دانشگاه فرهنگیان با هدف ارتقای سطح کیفی دانشگاه گنجانده شده است.
گفتنی است؛ دانشگاه فرهنگیان 97 پردیس و مرکز آموزشی در سطح کشور دارد. 50 هزار دانشجو در دوره کارشناسی پیوسته، 15 هزار دانشجو در دوره کارشناسی ناپیوسته و 500 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه فرهنگیان در سطح کشور مشغول تحصیل هستند.


منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش