تبیان، دستیار زندگی

پاسخ دندان شکن ستاره های فوتبال ایران به ترامپ

ستاره های فوتبال ایران هم از صحبت های توهین آمیز رئیس جمهور آمریکا به جوش آمده و در پست هایی اعلام کردند "خلیج فارس" همیشه "خلیج فارس" می ماند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
خلیج فارس
به گزارش تبیان و به نقل از خبرورزشی،در پی اظهارات توهین آمیز رئیس جمهور آمریکا به مردم ایران و استفاده از نام جعلی برای خلیج فارس ستاره های فوتبال ایران در پست های متفاوت به این اظهارات دونالد ترامپ واکنش نشان داده و دوشادوش همه مردم ایران از تمامیت عرضی کشور و خلیج همیشه فارس دفاع کردند.
در شبی که مردم ایران از صحبت های غیرمنصفانه و توهین آمیز رئیس جمهور آمریکا خون شان به جوش آمده بود ستاره های فوتبال ایران هم با حضور چشمگیر در فضای مجازی به این توهین ها واکنش نشان داده و با انتشار پست هایی از خلیج همیشه فارس مدعی شدند استفاده از نام جعلی "ع-ر-ب-ی" که ترامپ به زبان آورد هیچ گاه عملی نخواهد شد چون خلیج همیشه فارس است.
ستاره هایی همچون مهدی طارمی، محسن مسلمان و ... مثل همیشه با حضور فعال خود در فضاهای مجازی این حرکت را استارت زدند و پشتبند آنها تعداد زیادی از بازیکنان و اهالی فوتبال نیز به سخنرانی ضد ایرانی ترامپ واکنش نشان دادند و مدعی شدند مردم این هیچ گاه دست از خلیج همیشه فارس نخواهد کشید.