تبیان، دستیار زندگی

تبیان بیانات آیت الله جوادی آملی را منتشر می‌کند

وبسایت فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی در مجموعه مقالاتی، کلاس دروس و سخنرانی های آیت الله العظمی جوادی آملی(مدبرکاته) را در محیط مجازی منتشر می‌کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
آیت الله جوادی آملی
به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، بخش حوزه علمیه موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان این مقالات را بر اساس نص صریح بیانات معظم له تهیه و منتشر می‌کند.
عبدالله جوادی آملی (زادهٔ ۱۳۱۲، آمل)، فقیه، مفسر قرآن و مدرس حوزه علمیه قم و از مراجع تقلید شیعه ایرانی است. وی سابقه عضویت مجلس خبرگان قانون اساسی، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، مجلس خبرگان رهبری، شورای عالی قضایی را داشته و سالها یکی از امامان جمعه موقت قم بوده است.
بخش حوزه علمیه موسسه تبیان در گزارش و مقالاتی علاوه بر دروس خارج فقه و حوزوی معظم له، به بررسی و معرفی کتب تالیف شده توسط ایشان می پردازد که برخی از آنها از این قرارند:« دنیاشناسی و دنیاگرایی در نهج البلاغه / شکوفایی عقل در پرتو نهضت حسینی / ظهور ولایت در صحنه غدیر / حیات عارفانه‌امام علی «علیه السلام»: در عرفان ولایی / حکمت نظری و عملی در نهج البلاغه / شمیم ولایت / ولایت در قرآن/ نسیم اندیشه»
این مطالب عمدتا توسط کارشناسان حوزه علمیه تدوین شده و تالیفات و بیانات حضرت آیت الله را به زبان ساده برای کاربران محیط مجازی بازگو می‌کند.
علاقه مندان می توانند جهت بازخوانی این مقالات به اینجا مراجعه کنند.