تبیان، دستیار زندگی

تکیه رو دانلود کن و توی قرعه کشی برنده شو!

وبسایت فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان در اطلاعیه ای به کاربران محیط مجازی نوید داد که در صورت نصب و راه اندازی اپلیکیشن «تکیه» می توانند در قرعه کشی پانصدهزارتومانی برنده شوند.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : هومن بهلولی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
نرم افزار تکیه
به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، اپلیکیشن «تکیه» اپ و برنامه ای تولید شده توسط موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان است که سال گذشته همزمان با فرارسیدن ماه محرم الحرام در جمع اصحاب رسانه رونمایی شد.
نرم افزار تکیه، مجموعه ای هوشمند از هزاران ساعت مداحی،نوحه خوانی،مرثیه سرایی و سخنرانی مذهبی ست که به ارشیوی ارزشمند در عزاداری های ماه محرم تبدیل شده است.
امسال وبسایت تبیان کوشیده تا بارگزاری این اپلیکیشن را برای کاربران جذاب تر کند. تارنمای تبیان با مشارکت یک اپراتور تلفن همراه، این امکان را برای کاربران ایجاد کرده که اولا با سرعت ودقت بیشتری این اپ را بارگزاری و نصب کنند. و در وهله دوم بتوانند در قرعه کشی 200کارت شارژ پانصدهزارتومانی شرکت کنند.
در این قرعه کشی هرکاربر می تواند با نصب این اپلیکیشن و ارسال عدد به شماره اعلام شده، در فهرست افراد قرعه کشی قرار گرفته و پس از اربعین حسینی(ع) و انجام قرعه کشی، یکی از دویست برنده خوشبخت باشد!
علاقه مندان می توانند برای نصب این برنامه به اینجا مراجعه کنند.