تبیان، دستیار زندگی

با کاربردهای جالب برق ناخن آشنا شوید

یکی از کاربرد های برق ناخن که مورد علاقه من است , حفاظت از دکمه هاست . مقداری از آن را بر روی دکمه ها بکشید این کار استحکام نخ ها را تقویت میکند . علاوه بر این , این کار به دکمه ها درخشندگی خاصی میدهد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
برق ناخن، لباس، کوک ردن، جواهرات، تعمیر عینک، زنگ زدگی، لاک ناخن، زیبایی، نکات خانه داری
دیگر دکمه لباس هایتان را گم نکنید
من همیشه از لباس هایی که دکمه ی آنها به سختی به لباس دوخته میشوند متنفرم . زمان زیادی طول نمیکشد که نخ ها میپوسند و پاره میشوند و دکمه ها گم خواهند شد . یکی از کاربرد های برق ناخن که مورد علاقه من است , حفاظت از دکمه هاست . مقداری از آن را بر روی دکمه ها بکشید این کار استحکام نخ ها را تقویت میکند . علاوه بر این , این کار به دکمه ها درخشندگی خاصی میدهد . تا وقتی که لاک ناخن مورد استفاده ی شما شفاف است , کسی متوجه تفاوت در لباس شما نمیشود .

نخ کردن آسانتر
من عاشق کوک زدن هستم ولی از نخ کردن سوزن متنفرم . من یک بطری برق ناخن را برای این کار کنار گذاشته ام تا زندگی را آسان تر کنم . انتهای نخ را به برق ناخن آغشته کنید . این کار از فرسوده شدن نخ جلوگیری میکند و باعث میشود نخ سفت شود و عمل نخ کردن سوزن به آسانی انجام میشود . البته این را به یاد داشته باشید قبل از نخ کردن صبر کنید تا لاک خشک شود . نخ را در بین انگشتان خود بچرخانید تا لاک سریعتر خشک شود .

جواهرات خود را درخشان تر کنید
جواهرات بسیار زیبا به نظر میرسند ولی بعد از مدتی درخشندگی خود را از دست میدهند . تمام این بدلیجات قیمتی بعد از مدت کوتاهی خسته کننده میشوند . وقتی شما به تازگی جواهراتی را خریداری میکنید , یک لایه نازک از برق ناخن را روی آنها بکشید . با این کار شما علاوه بر اینکه از جواهرات خود محافظت میکنید بلکه کاری میکنید که آنها مانند روز اول بدرخشند . با گذشت زمان شما ممکن است مجبور شوید یکبار دیگر این کار را انجام دهید . البته به یاد داشته باشید که این کار را با جواهرات اصل خود انجام ندهید . برای جواهرات اصل خود از پاک کننده ی جواهرات استفاده کنید .

تعمیر عینک
اگر پیچ های کوچک عینک شما کمی شل شده اند , مقداری برق ناخن میتواند آنها را در محل خودشان محکم نگه دارد . من این را باور نمیکردم تا وقتی که خودم آن را امتحان کردم . من فکر میکردم که بعد از شل شدن و باز شدن پیچ های عینک مورد علاقه ام دیگر آن قابل استفاده نیست و آن را ازدست میدهم . تنها با کمی برق ناخن تمام مشکلات آن حل شد و من هنوز هم از آن عینک استفاده میکنم .پیچ های عینک خود را تا حد ممکن سفت کنید تا نتایج بهتری را بگیرید .

محافظت در مقابل زنگ زدگی
من نمیدانم چرا انتهای قوطی های کرم اصلاح , فلزی است . که به وضوح در محیط مرطوب حمام زنگ میزند . خوشبختانه تنها چیزی که شما برای متوقف کردن این فرایند نیاز دارید یک بطری برق ناخن است . من همیشه اولین کاری که بعد ازخرید یک قوطی کرم اصلاح میکنم اینست که اطراف حلقه فلزی آن را به برق ناخن آغشته میکنم و دیگر نگران زنگ زدن آن در محیط حمام نیستم .

مهر و موم پاک نامه
من از خیس کردن پاکت نامه با دهان برای بستن در آن متنفرم . در ضمن اغلب تمبر هایی را میخرید درست به پاکت نامه نمیچسبند . بجای خیس کردن پاکت نامه با دهان بهتر است از برق ناخن استفاده کنید . و تا زمانی که هنوز خشک نشده آن را بچسبانید . با استفاده از برق ناخن مهر و موم نامه شما محکم تر خواهد بود .

خشک نگه داشتن کبریت ها
من شخصا زیاد به پیک نیک نمیروم در حالی که دوستان من اینگونه نیستند . آنها به من گفتند که همیشه قبل از رفتن به پیک نیک قسمت گوگرد دار کبریت ها را به برق ناخن آغشته میکنند بنابراین آنها حتی در باران هم خشک باقی میمانند . علاوه بر این برق ناخن قابل اشتعال است , بنابراین کبریت ها با نور بیشتری روشن میشوند . من این روش را به کسانی که نزدیک رودخانه یا دریاچه کمپ میزند پیشنهاد میکنم .
منبع : ارشاکو

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.