تبیان، دستیار زندگی

با برگ های پاییزی خانه تان را زیباتر کنید

برگ های مختلف پاییزی را جمع آوری کنید و روی کاغذهای مربع شکل کوچکی بچسبانید. تمامی این کاغذها را روی دیوار اتاق تان بچسبانید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
برگ های پاییزی، دیوار،تزیین، زیبایی، جا شمعی، آموزش و کاردستی،سیمرغ
با برگ های پاییزی ظروف زیبایی درست کنید
خمیر مجسمه سازی آماده را خریداری کنید. برگ های نرم پاییزی را روی خمیرها بگذارید و اصطلاحا قالب بزنید. سپس برگ را جدا کرده و با دست به ظرف تان حالت دهید. صبر کنید تا کاملا خمیر خشک شود.

دیوار اتاق تان را با برگ های پاییزی تزیین کنید
برگ های مختلف پاییزی را جمع آوری کنید و روی کاغذهای مربع شکل کوچکی بچسبانید. تمامی این کاغذها را روی دیوار اتاق تان بچسبانید.

یک برگ پاییزی بزرگ درست کنید
برگ های نرم را جمع آوری کنید. یک تکه بزرگ از چوب را خریداری کنید. با مداد شکل یک برگ بزرگ را روی تکه بزرگ چوب بکشید. تمامی این برگ را روی این چوب طوری بچسبانید که تشکیل دهنده شکل برگ بزرگ شوند. برای ساقه برگ هم از یک چوب خشک پاییزی استفاده کنید.

یک دسته گل پاییزی درست کنید
برگهای نرم پاییزی را جمع آوری کنید. مانند گل هایی که با روبان های پارچه ای درست می کنید، می توانید با این برگ های نرم هم گلهای رز پاییزی زیبایی درست کنید.

ریسه های پاییزی درست کنید
تکه های باریک روزنامه را ببرید. برگهای مختلفی را که جمع کرده اید روی این تکه روزنامه ها بچسبانید. تمامی این برگه های روزنامه را به یک ریسمان کنفی آویزان کنید. از این ریسه می توانید برای تزیین بالای شومینه یا ورودی خانه تان استفاده کنید.

تابلوهایی زیبا با برگ های پاییزی درست کنید
مقواهای تیره را خریداری کنید. الگوی برگ های چنار را روی کاغذ سفید، نارنجی و مشکی بکشید. طرح ها را ببرید و روی این مقوهای تیره بچسبانید. این مقواها را قاب کنید و برای تزیین از آنها استفاده کنید.

جاشمعی های زیبایی درست کنید
شیشه های خالی مربا را کاملا بشویید. برگ های پاییزی را با چسب شیشه و قلمو به بیرون این شیشه ها بچسبانید. برای تزیین بیشتر دور دهانه شیشه را با نخ کنفی یک پاپیون زیبا بزنید. داخل شیشه را شمع های وارمری بگذارید.

ریسه ای از برگ های رنگارنگ درست کنید
برگ های چنار را جمع آوری کنید. با قلمو و رنگ های مختلفی که دوست دارید این برگ های چنار را رنگ آمیزی کنید. بعد از خشک شدن از انتهای تمام آنها روبان هایی در سایزهای مختلف بچسبانید. در انتها تمامی این روبان ها را به یک روبان بزرگتر آویزان کنید.
منبع : سیمرغ
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.