تبیان، دستیار زندگی

آمار رویایی پرسپولیس با دو هافبک دفاعی

پرسپولیس دقایقی که کمال کامیابی‌نیا و محسن ریبع‌خواه را در کنار هم استفاده کرده است، توانسته آمار فوق العاده‌ای به ثبت برساند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
پرسپولیس
به گزارش تبیان و به نقل از نود؛ گل کرملاچعب به پرسپولیس، اولین گلی بود که این تیم با حضور همزمان زوج کامیابی‌نیا و ربیع‌خواه در زمین خورد. دو بازیکنی که فضای مقابل مدافعین را پوشش می‌دهند و آمار گل‌های خورده تیم‌شان را به حداقل می‌رسانند. پرسپولیس دقایقی که از کامیابی‌نیا و ربیع‌خواه استفاده کرده زیاد هم گل زده و ۱۰ بار، دروازه حریفانش را باز کرده است.
بازی هفته دوم با تراکتورسازی، زمانی که بازی یک – یک مساوی بود برانکو برای اولین بار تغییر تاکتیک داد و از این زوج استفاده کرد و سرخپوشان گل پیروزی را زدند. هفته پنجم با گسترش فولاد، این دو نفر نود دقیقه کنار هم بازی کردند و پرسپولیس با سه گل پیروز شد. بازی رفت با الاهلی، پرسپولیس با دو گل عقب بود و با استفاده از زوج کمال و ربیع‌خواه، بازی را مساوی کرد. امروز و حضور نود دقیقه‌ای این دو نفر کنار هم، باز هم برد پرگلی برای پرسپولیس ساخت.
بازی با دو هافبک دفاعی، روشی است که این فصل تاثیر قابل توجهی روی نتایج پرسپولیس می‌گذارد. آن‌ها در دقایقی که کمال و ربیع‌خواه را کنار هم داشته‌اند ۱۰ گل زده‌اند و فقط یک گل خورده‌اند. با بازگشت نوراللهی در نیم فصل دوم، دست برانکو برای استفاده از این روش و کنار هم قرار دادن کامیابی‌نیا و نوراللهی بازتر هم خواهد شد.
نتایج پرسپولیس در دقایقی که همزمان کامیابی‌نیا و ربیع‌خواه را در زمین داشته است:
هفته اول: فولاد
۱۲ دقیقه / ۰–۰
هفته دوم: تراکتورسازی
۲۵ دقیقه / ۱–۰
بازی رفت با الاهلی
۲۴ دقیقه / ۲-۰
هفته پنجم: گسترش فولاد
۹۰ دقیقه / ۳–۰
بازی برگشت با الاهلی
۱۱ دقیقه / ۱-۰
هفته هفتم: سپاهان
۳ دقیقه / ۰-۰
هفته نهم: استقلال خوزستان
۹۰ دقیقه / ۳-۱