تبیان، دستیار زندگی

نمایش اقتدار پرسپولیس بدون طارمی

پرسپولیس اولین بازی بدون طارمی را با یک برد مقتدرانه مقابل استقلال خوزستان پشت سرگذاشت تا نگرانی هواداران این تیم از محرومیت آقای گلشان کمتر شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
علی علیپور
دیدار مقابل استقلال خوزستان اولین دیداری بود که پرسپولیس در غیاب طارمی در سه سال اخیر بردی با سه گل بدست آورد. پیش از این پرسپولیس در بازی‌های بدون طارمی یا برنده نشده بود یا تعداد گل‌های کمتری زده بود.
به گزارش تبیان و به نقل از نود؛ در لیگ چهاردهم که اولین فصل حضور طارمی در پرسپولیس بود این بازیکن در ۴ دیدار غایب بود. پرسپولیس در هیچ کدام از این ۴ بازی نتوانست بردی بدست بیاورد. در دو بازی پرسپولیس گل نزد در یک بازی یک گل و در یک بازی دو گل وارد دروازه حریف کرد.
در فصل بعد که او آقای گل لیگ برتر شد در ۵ بازی غایب بود. از این ۵ بازی، سه بازی را پرسپولیس برنده شد. از این ۵ بازی در دو بازی پرسپولیس یک گل زد و در سه بازی دو گل. در فصل گذشته پرسپولیس در یک بازی بدون طارمی با ۲ گل مقابل صبای قم برنده شد.
این فصل برد سه بر یک مقابل استقلال خوزستان بدون طارمی نشان از این دارد که بیشتر از همیشه می‌توان به این تیم بدون آقای گلش امید داشت. در این فصل در تمام بازی‌هایی که پرسپولیس موفق شده بود سه گل به حریف بزند نقش پررنگ طارمی قابل مشاهده بود. در بازی مقابل نفت تهران، طارمی ۲ گل زد و یک پاس گل داد. در بازی گسترش‌فولاد هم طارمی یک گل زد و یک پاس گل داد. این اولین برد پرسپولیس با سه گل بود که بدون تاثیر طارمی بدست آمد. این نشانه‌ها می‌تواند هواداران را به بازی‌های بعدی پرسپولیس و ادامه روند خوب آنها بدون بهترین بازیکنشان امیدوار کند.