تبیان، دستیار زندگی

آیت الله العظمی سبحانی:

پاسدار مقام و منزلت شهدا باشیم

حضرت آیت الله سبحانی در پیامی به مناسبت خاکسپاری شهدای گمنام در مدرسه علمیه معصومیه گفتند: امنیت امروز ثمره مجاهدت های جوانان رشید این ملت از نخستین روز انقلاب تا به امروز است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
پاسدار مقام و منزلت شهدا باشیم
حضرت آیت الله سبحانی در بخشی از پیام خود به مناسبت خاکسپاری شهدای گمنام در مدرسه علمیه معصومیه قم، با اشاره به آیه 9 سوره حشر(ویوثرون علی انفسهم ولو کان بهم خصاصه) گفتند: این آیه در مورد ایثار مال است، شهید جان خود را ایثار می کند تا دیگران در فضای آرام زندگی کنند.
این مرجع تقلید افزودند: از آنجا که شهید هستی خود را نثار حیات ما می کند ما باید پاسدار مقام و منزلت او باشیم و یکی از نشانه های پاسداری از مقام آنان احترام به جایگاه دفن آنان است و پیوسته در کنار تربت آنان بنشینیم با خواندن قرآن به یاد آنان باشیم و از این طریق آنان را عزیز و گرامی بشماریم.
حضرت آیت الله سبحانی در ادامه تصریح کردند: اینجانب مراتب اخلاص و ارادت صمیمانه خود را به روح پاک شهیدان که در این مرکز علمی به خاک سپرده می شوند، تقدیم می دارم و برای پدیدآورندگان این فضای روحانی سلام و درود می فرستم.
این مرجع تقلید در بخش دیگری از پیام خود بیان کردند: امنیت امروز ثمره مجاهدت های جوانان رشید این ملت از نخستین روز انقلاب تا به امروز است.
خاطرنشان می شود: فردا پنجشنبه پیکر پاک هشت شهید گمنام دفاع مقدس در قم تشییع می شود که پیکر 3تن از شهیدان در مدرسه علمیه معصومیه به دفن می شوند.
منبع: خبرگزاری رسمی حوزه