تبیان، دستیار زندگی

بازتاب شکست نوجوانان آلمان مقابل ایران

شکست سنگین تیم ملی نوجوانان آلمان برابر ایران در صدر اخبار رسانه‌های آلمانی قرار گرفت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
تیم ملی آلمان
به گزارش تبیان و به نقل از  ایسنا، تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در دومین دیدار خود در رقابت های جام جهانی نوجوانان در هند، موفق شد با ۴ گل برابر آلمان به برتری برسد.
آلمانی ها که انتظار این باخت را برابر ایران نداشتند، با تعجب از قدرت ملی پوشان ایرانی یاد کردند و این شکست در صدر اخبار ورزشی رسانه های آلمانی بود.
* اشپیگل
روزنامه اشپیگل درباره این دیدار نوشت: فوتبال آلمان در این دیدار کاملا تسلیم ایران بود و هیچ شانسی برای برتری نداشت. حریف بسیار خوب عمل کرد و از همان ابتدای بازی نیز بر بازی مسلط بود. این یک افتضاح بزرگ برای فوتبال آلمان بود که با این نتیجه در دومین دیدار خود در جام جهانی نوجوانان مغلوب ایران شود.  
* ریور اسپورت
سایت ریوراسپورت آلمان نیز درباره این دیدار نوشت: در حالی که تیم ملی آلمان به دنبال قطعی کردن صعود خود به مرحله بعد جام جهانی نوجوانان هند بود، این ایران بود که توانست با نتیجه ۴ بر صفر آلمان را شکست دهد و صعود خود را به دور دوم این رقابت ها قطعی کند. شکستی که از یاد هواداران آلمان نخواهد رفت.
* ولت
سایت ولت نیز با دردناک خواندن این شکست برابر ایران نوشت: شکست ۴ بر صفر برابر ایران دردناک است. ممکن است روی روحیه بازیکنان جوان فوتبال آلمان تاثیر بگذارد ولی کادرفنی تیم ملی آلمان باید این دیدار را فراموش کنند و به فکر بازی بعدی خود در این رقابت ها باشند تا آلمان بتواند به عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی جام جهانی شود.  
* کیکر
شب تیره فوتبال آلمان در گوا تیتر این روزنامه آلمانی بود که اشاره به شکست تاریخی 4 بر صفر آلمان برابر ایران داشت. 
تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در سومین دیدار خود در مرحله گروهی باید برابر تیم ملی نوجوانان کاستاریکا برود.