تبیان، دستیار زندگی

می خواهم زن دوم بگیرم!

زن مظهر عشق و علاقه به خانواده می باشد کانون گرم خانواده از وجود او سرشار از صفا و صمیمیت میباشد. برای اینکه زن بتواند با تمام وجود زندگی را پر از مهر و وفا کند نیازمند برخی از مقدمات است از آن جمله می توان به احساس امنیت روانی زن در خانه و زندگی نام برد که این امر هم میسر نمی شود مگر با درست اندیشی و رعایت برخی نکات از طرف مرد خانواده . پس روی صحبت ما با شما آقایان محترم !
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
زن دوم، همسر، شوخی، خاناوده، آرامش زن، زندگی مشترک، مشکلات خانوادگی، اعتقادات مذهبی، اعتیاد، رفیق بازی، عشاق موفق، مشاوره انلاین مهکام
 احساس امنیت روانی زن در خانه و زندگی
یکی از نکاتی که رعایت آن باعث می شود آرامش زن در خانواده حفظ شده و به دنبال آن  آسایش  در محیط خانه و خانواده برقرار گردد ، حفظ امنیت زن می باشد.
امروز به ذکر چیزهایی می پردازیم که رعایت آنها به زن احساس امنیت می دهد:

تعهد و اظهار وفاداری مرد به زندگی مشترک
هر چه مردِ خانواده به همسرش اطمینان دهد که به  زندگی مشترکشان وفادار است ، احساس امنیت در زن بیشتر تقویت می گردد ، لذا آقایان بزرگوار حتی به شوخی هم به همسرانتان نگویید که می خواهم زن دوم بگیرم ، زیرا این شوخی شما ، ناخواسته در زن نوعی اضطراب و تشویش ایجاد خواهد کرد.(متاسفانه این شوخی مردها بیشتر از حد می باشد.)

حمایت و اعلام پشتیبانی در سختی ها و مشکلات
بعضی از مردان نسبت به مشکلات خانوادگی و شخصی زنشان بی تفاوت یا کم تفاوت هستند. آقایان گرامی! اگر زنی احساس کند که در سختی ها تنها مانده ، امنیت و آرامش خود را از دست خواهد داد. لذا اگر در منزلتان مشکلی پیش آمد ، یا مسئله ای بین فرزندانتان و یا برای خود همسرتان وجود دارد ، که خانومتان را آزار می دهد ، سریعاً در جهت رفع آن تلاش کنید

تلاش و پشتکار برای تأمین و رفع مشکلات مالی خانواده
بعضی از آقایان اصلاً به مسائل مالی خانواده توجه ندارند و این همسرشان را آزار داده و امنیتش را از بین می برد. مردی که ولخرج است ، مردی که نسبت به موعد چک خود بی تفاوت است و … باید بداند که خانومش به جای او حرص خورده و آرامش و امنیتش زیر سوال خواهد رفت. لذا در زندگی خود برنامه داشته باشید.

ببینید! شما اگر برنامه داشته باشید ، هر چقدر که وضع مالی مناسبی  نداشته باشید ، باز خانومتان آرامش دارد ، چون می بیند که شما تلاش خود را می کنید. اما اگر شما بی برنامه باشید و بدون حساب و کتاب پول خرج کنید ، هر چند که وضع مالی تان خوب باشد ، باز خانومتان آرامش و امنیت نخواهد داشت ، چون مدام می ترسد که این ولخرجی ها ، شما را ورشکست کند.

حضور و همراهی شوهر
آقایان محترم! زن ها دوست دارند بیشتر اوقات را با شوهرانشان باشند ، لذا اگر زنتان قصد رفتن به بازار ، خانه فامیل و … را داشت ، حتی الامکان با او بروید ، زیرا این حرکت شما احساس امنیت را در او تقویت می کند

روحیه تعقل ، تدبیر و مشورت خواهی
زن ها دوست دارند که همسرشان در زندگی با برنامه و فکر و با مشورت خواهی پیش رود و اگر مشاهده کنند که شوهرشان ناشیانه و احساسی کاری را انجام می دهد ، امنیتشان زیر سوال می رود.

ایمان و باورها و رفتارهای اعتقادی
مطمئناً هر مردی که اعتقادات مذهبی قوی تری دارد ، پیش همسرش مطمئن تر می باشد. من حتی به جرأت می توانم بگویم که اگر زن اعتقاد قوی هم نداشته باشد ، باز اگر شوهرش در اعتقادات قوی باشد ، به مراتب به او اطمینان بیشتری دارد نسبت به کسی که در اعتقادات سست تر است. مثلاً اگر مردی نگاهش را کنترل می کند و حریم ارتباط با نامحرم را حفظ می کند ، زنش به او اطمینان بیشتری دارد و می داند که اهل خیانت نیست و …(این نکته بسیار مهمی است .نکته کنکوری !)

پرهیز از اعتیاد و رفیق بازی
ببینید! اگر مردی به مواد مخدر اعتیاد داشته باشد ، حتی اگر تیلیاردر هم باشد ، زنش امنیت و آرامش نخواهد داشت ، چون مدام در اضطراب است که نکند شوهرش روزی تمام اموالش را دود کند. و یا اگر مردِ خانه رفیق باز باشد ( توجه داشته باشید که رفیق بازی ، غیر از رفیق داشتن در حد متعادل است) و مدام با رفقایش به سر کند ، امنیت و آرامش زنش را از بین خواهد برد.

عیب پوشی و راز داری
اگر خانوم اطمینان پیدا کند که شوهرش عیب ها و رازهای خانواده را به بیرون از محیط خانه منتقل نمی کند و برای دیگران مثل مادر و خواهر و … نقل نمی کند ، به مراتب احساس امنیت بالایی می کند .
منبع: مشاوره انلاین مهکام
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.