تبیان، دستیار زندگی

یاد مرگ و یاد خدا دلیل اوج شهید حججی بود

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: دلیل اوج شهید حججی که یک جوان 25 ساله بود، چه بود؟ جواب این است؛ یاد مرگ و یاد خدا شهید حججی را به این مقام رساند، به گونه ای که مقام معظم رهبری فرمودند «این شهید معجزه انقلاب بود»، همچنین مقام معظم رهبری نیز در خصوص این شهید می فرمایند« شهید حججی حجت را بر همه تمام کردند».
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
سردار
 سردار"غلامعلی ابوحمزه" پیش از ظهر امروز 18 مهرماه در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان پیشین و جدید  ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین(ع) شهر کرمان ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع)، گفت: مقام معظم رهبری حسین زمان ما است و اگر دستورات ایشان را گوش دهیم قطعا چراغ راه‌مان خواهد بود.

وی با بیان این مطلب که اطاعت از ولایت، نورانیت خاصی به انسان ها می دهد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری خودشیفتگی و غرور؛ خودمحوری؛ اشرافی‌گری؛ توقف؛ جمع کردن زخارف دنیوی، تلاش برای کسب محبوبیت و غفلت را از آفت‌های مسئولین نظام برشمردند و ایشان این آفت‌ها را برای مسئولین ممنوع دانستند و مسئولین برای رسیدن به اوج و ترقی باید از این آفت‌ها دوری گزینند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان راه علاج غرور را تواضع دانست و بیان کرد: انسان باید تلاش و حرکت کند تا رشد جامعه و خانواده خود را رقم زند، همچنین انسان نباید به سمت لذت‌های که اسلام مهر حرام بر آنها زده است، سوق پیدا کند.

وی کسب محبوبیت از طریق تملق و چاپلوسی و ... در جامعه کار ناشایستی دانست و ادامه داد: دلیل اوج شهید حججی که یک جوان 25 ساله بود، چه بود؟ جواب این است؛ یاد مرگ و یاد خدا شهید حججی را به این مقام رساند، به گونه ای که مقام معظم رهبری فرمودند «این شهید معجزه انقلاب بود»، همچنین مقام معظم رهبری نیز در خصوص این شهید می فرمایند« شهید حججی حجت را بر همه تمام کردند».

سردار ابوحمزه اضافه کرد: برای اینکه دچار آرزوهای طول و دراز و گرفتار هوای نفس نشویم و همچنین از هشت آفتی که فوق ذکر شد، دور بمانیم، باید همواره یاد مرگ و یاد خدا را زیاد زمزمه کنید.

وی ضمن تشکر از  تلاش‌ها، اقدامات و پیگیری‌های «علی یحیایی»  اظهار کرد: سرهنگ «محمدعلی نظری» را به عنوان فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین(ع) شهر کرمان معرفی می شود.

  در این مراسم از خدمات  و تلاش‌های "علی یحیایی" فرمانده سابق فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین(ع) شهر کرمان تقدیر و تشکر شد و همچنین سرهنگ «محمدعلی نظری» به عنوان فرمانده فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین(ع) شهر کرمان معرفی شد.

منبع:ایسنا