تبیان، دستیار زندگی

آشنا:راهیان نور را نقطه اتصال دولت و مردم می‌دانیم

جلسه شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور کشور به ریاست دکتر حسام الدین آشنا نماینده تام الاختیار رئیس جمهور در راهیان نور و با حضور سردار ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور و نمایندگان تام الاختیار وزارتخانه ها و دستگاه‌های اجرایی به منظور برنامه‌ریزی و هماهنگی راهیان نور در سالن شهید صیاد شیرازی ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
جلسه شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور کشور

در ابتدای این نشست، سردار ادیبی طی سخنانی آخرین وضعیت راهیان نور در سال جاری را تشریح کرد و گفت: راهیان نور در حوزه فرهنگ عمومی جامعه و گفتمان انقلاب اسلامی و تقویت روحیه جهاد و شهادت نقش بسیار مهمی را در کشور ایفا می‌کند و موجب ایجاد پیوند عمیق دفاع مقدس و مردم می‌شود.

وی افزود: سیاست‌های کلان و سند ملی راهیان نور باید براساس نگاه مقام معظم رهبری برنامه‌ریزی و تنظیم شود که امیدواریم این سند تا پایان سال آماده شود.
 
 سردار ادیبی ضمن اشاره به ایام اوج راهیان نور غرب و شمال غرب کشور در تابستان گذشته، گفت: حضور مردم منطقه و به ویژه هموطنان اهل سنت میزبان راهیان نور در برنامه‌های راهیان نور غرب و شمالغرب، نشانگر نقش مهم این حرکت با برکت در تحکیم ارتباط و همبستگی همه اقشار جامعه است.
 
در ادامه، نماینده رئیس جمهور در راهیان نور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به ویژه شهید محسن حججی گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری این شهید، حجتی بود برای همه و گره خوردن محرم امسال و شهید حججی نشانگر این است که هنوز در باغ شهادت باز است.
 
 رییس شورای هماهنگی راهیان نور افزود: تقویت مشارکت مردم در راهیان نور از اهداف ما خواهد بود و دولت مسئله راهیان نور را به عنوان یکی از نقاط اتصال دولت و نیروهای مسلح و مردم می داند.
 
آشنا در پایان سخنانش گفت: در این محرم برای یک دوره دیگر با هم پیمان می‌بندیم برای شهدا و سنت زیبای راهیان نور کار کنیم.
 
در خاتمه این جلسه با اهدای لوح، از نمایندگان تام الاختیار وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی فعال در راهیان نور به پایان رسید.

منبع: ایسنا