تبیان، دستیار زندگی

ادامه تصویر برداری«عمودی ها» در جنت آباد

سریال «عمودی ها» در ۳۰ قسمت برای شبکه سه سیما تولید می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
سریال عمودی ها

فرهاد فرج نظام تهیه کننده سریال «عمودی ها» درباره روند تولید این سریال گفت:در حال حاضر در مرحله تصویربرداری این مجموعه هستیم.از ششم شهریور ماه تصویربرداری این سریال شروع شده و تا آخر مهرماه تصویر برداری این کار ادامه دارد. تدوین این مجموعه به صورت همزمان توسط فریدون جامه بزرگان در حال انجام است .
وی ادامه داد: گروه سازنده این سریال الان در محله جنت آباد تهران در یک مجموعه مسکونی مشغول تصویر برداری هستند. این سریال در ۳۰ قسمت برای شبکه سه سیما تولید می شود .
«عمودی ها» داستان تعدادی از شهروندان تهرانی است که در یک مجتمع مسکونی گرد آمده اند تا زندگی تازه ای را به طور مسالمت آمیز در کنار یکدیگرآغاز کنند . سلیقه های مختلف ، ترجیح منافع شخصی بر منافع جمعی ، بداخلاقی ها و مهم تر از همه عدم آگاهی ساکنین این مجتمع به حقوق شهروندی و فرهنگ آپارتمان نشینی سبب شده است تا زندگی را به کام خودشان تلخ کنند . آنان که به امید یک زندگی بی دردسر و در پی رسیدن به آرامش تصمیم به زیستن در مجتمع مسکونی گرفته اند اکنون در تلاش هستند تا خود را از وضعیتی که تیمور شکاری ( مهرداد ضیایی ) برای آنها ایجاد کرده است خلاص کنند...
تا کنون بازیگرانی چون محمد عمرانی ، مهرداد ضیایی ، شیوا خسرو مهر ، زهرا سعیدی ، مهشید جوادی ، مسعود شریف ، محسن یگانه ، سجاد دیر مینا و هادی افشار جلوی دوربین این سریال آمده اند.
کیانوش گرامی، اصغر حیدری و اسدالله یکتا نیز به عنوان بازیگر مهمان در این مجموعه جلوی دوربین رفته اند.
عوامل اصلی سریال «عمودی ها» عبارتند از: نویسنده فیلمنامه: فرهاد نقدعلی، مشاور فیلمنامه: علی اکبر محلوجیان، دستیار اول کارگردان: سید احمد حسینی، منشی صحنه: لیلا مربی، تصویربردار: مهدی امیری، صدابردار: علیرضا افخمی، طراح گریم: شهرزاد عقیقی، طراح صحنه و لباس : موسی شیبک، موسیقی : نیما عظیمی نژاد ، مدیر تولید و برنامه ریز: محمد رسولی، مدیر تدارکات : مصطفی الماسی ، مجری طرح: معصومه صباحی موسوی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: گلناز منوچهری.
محمد حجت ذیجودی کارگردانی و فرهاد فرج نظام تهیه کنندگی این مجموعه نمایشی را برعهده دارند.
فرهاد فرج نظام پیش از این تهیه کننده سریال هایی مانند:«تهران پلاک یک » و« مجموعه مسکونی دلنواز» بوده است . 

منبع: صبا