تبیان، دستیار زندگی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

نمی‌گذاریم به بهانه برخورد با ضد انقلاب دسترسی مردم محدود شود

وزیر ارتباطات گفت: دولت اجازه نمی‌دهد به بهانه برخورد با کانال‌های سیاسی و ضدانقلاب، فعالیت سیاسی و دسترسی مردم محدود شود. خط ضدانقلاب مشخص و همه مسئولان در برخورد با ضدانقلاب همسو هستیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
آذری جهرمی
به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری فارس، محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه مراسم روز جهانی پست در جمع خبرنگاران درباره اظهارنظرهای قوه قضائیه و دولت در موضوع تلگرام و کانال‌های ضدانقلاب اظهار داشت: هدف اصلی ضدانقلاب، ناراضی کردن مردم از بدنه انقلاب است. 

وی گفت: حرف‌های ناروای برخی کانال‌ها را تأیید نمی‌کنیم هم‌چنان که در مورد شخص من، حرف‌های ناروا، تهمت‌پراکنی و دروغ‌پردازی انجام شد. وی ادامه داد: اما اینکه بخواهیم به این واسطه حرکت کنیم و مردم را ناراضی کنیم صحیح نیست، هم‌چنان که امروز صبح خبری در خبرگزاری میزان خواندم که دادستان کل کشور تأکید کرده بود به دنبال بستن فضای مجازی نیستند و این اظهارنظر، سیگنال خوبی است که از نگاه مثبت ایشان خوشحال شدیم. 

جهرمی گفت: باید ضدانقلاب و کسانی که این فضا را ناامن می‌کنند و آرامش روانی جامعه را برهم می‌زنند هدف قرار دهیم. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد:‌ دولت از گردش آزاد اطلاعات استقبال می‌کند. پلتفرم را مردم انتخاب کردند و باید تعامل کنیم که البته درباره ارزش‌های خود نیز پافشاری خواهیم کرد. 

وی ادامه داد: اینکه درباره یک کانال ضدانقلاب یا مجموعه کانال‌های ضدانقلاب دو مجموعه نظام دعوای رسانه‌ای راه بیندازند معنا ندارد. وی گفت: دولت و قوه قضائیه با فعالیت‌های خلاف شرع، دروغ‌پراکنی، خلاف دین، علیه امنیت عمومی، ایراد تهمت به مسئولان و حرف‌های بی‌پایه و اساس مخالفند. 

وی ادامه داد: فضای مجازی را ایجاد نکرده‌ایم که عده‌ای امنیت روانی مردم و فضای کسب و کار را بر هم بزنند، پخش این شایعات برای برخی از مردم جذاب است اما سرمایه‌گذاری در کشور را به خطر می‌اندازد، زیرا وقتی اعتماد از دستگاه قضائی و مدیریتی کشور از بین رود، اعتماد به سرمایه‌گذاری وجود نخواهد داشت. 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تأکید کرد: با جدیت فعالیت‌های خلاف و دروغ را پیگیری می‌کنیم. جهرمی گفت: البته فضای سیاسی کشور باز است و نظرات مختلف مطرح می‌شوند و هر کسی مسئولیت صحبت‌های خود را دارد. 

وی گفت: دولت موافق این نیست که با بهانه برخورد با کانال‌های سیاسی، برخی را هل دهند و بگویند این هم ضدانقلاب است. خط ضدانقلاب مشخص است، با ضدانقلاب مخالفیم و اجازه فعالیت به آنها نمی‌دهیم و همه مسئولان در این عرصه، همسو، هم‌گام هم‌صحبت هستیم، اما در عرصه سیاسی، دولت اجازه محدودیت نمی‌دهد و با اینکه عده‌ای بخواهند با این عناوین فعالیت سیاسی و دسترسی مردم را محدود کنند موافق نیستیم.وی تأکید کرد: کماکان دولت اجازه نمی‌دهد محدودیتی به واسطه برخی نظرهای سیاسی بر مردم تحمیل شود. 
منبع: خبرگزاری فارس