تبیان، دستیار زندگی

دلیل غیبت زیبا بروفه برای بازی در صحنه‌های کربلای سریال «هاتف»

داریوش یاری درباره دلیل غیبت زیبا بروفه در صحنه های کربلای سریال «هاتف» و جایگزین شدن بازیگر دیگری به جای او در این صحنه ها توضیح داد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
سریال هاتف در کربلا

.داریوش یاری کارگردان سریال «هاتف» درباره صحنه ای از این سریال که در آن حدیثه تهرانی به جای زیبا بروفه نقش ریحانه را در کربلا بازی می کند  گفت: زمانیکه ما خواستیم این سریال را بسازیم فیلمنامه را به بازیگران شناخته شده زیادی در حوزه سینما و تلویزیون ارایه کردیم اما وقتی آن را خواندند به دلیل صحنه های کربلا آن را نپذیرفتند و بیان کردند از حضور در کربلا می ترسند اما زیبا بروفه تنها کسی بود که اتفاقا به دلیل علاقه ای که برای حضور در کربلا داشت آن را پذیرفت.

وی ادامه داد: بروفه اتفاقا برای حضور در کربلا لحظه شماری می کرد و از طرفی هم شور و عقلانیتی داشت که کاملا برای نقش مناسب بود اما اوایل مهر که ما باید برای گرفتن صحنه های  مربوطه به کربلا می رفتیم اتفاقی برای زیبا بروفه رخ داد که باعث شد او نتواند با ما به کربلا بیاید و یک نفر دیگر نقش او را در این صحنه ها بازی کرد.

یاری عنوان کرد: خداوند هدیه ای را که زیبا بروفه مدتی منتظرش بود در روند تولید این سریال به او زودتر داد و اواخر شهریور، او به ما خبر داد که صاحب فرزند شده است.

این کارگردان با اشاره به شرایط بروفه اظهار کرد: با شرایطی که او داشت تحت نظارت پزشک قرار گرفت و پزشک بیان کرد که نباید پرواز داشته باشد بنابراین ما مجبور شدیم که انتخاب دیگری داشته باشیم و نزدیک ترین بازیگری را که شبیه به او بود انتخاب کردیم.
داریوش یاری

یاری اضافه کرد: ما حدود یک هفته قبل از رفتن به کربلا متوجه اتفاق شدیم و بنابراین حدیثه تهرانی که خودش بازیگر شناخته شده ای است این لطف و بزرگواری را برای این سریال انجام داد و با پروژه همراه شد، به کربلا آمد و این سکانس ها را بازی کرد.

کارگردان سریال «هاتف» با اشاره به این جایگزینی در سکانس های کربلا اظهار کرد: من امیدوارم با شنیدن این واقعیت، مردم این تغییر را با سعه صدر بپذیرند البته من پوزش می خواهم و باید این جایگزینی را زودتر مطرح می کردیم.

وی در پایان درباره تغییر قصه با توجه به این اتفاق نیز یادآور شد: همانطور که پیش از این در خلاصه داستان مطرح شده است شدنی نبود که قصه را عوض کنیم چون اصل ماجرا در کربلاست که به شنیدن یک وصیت نیمه کاره و مشکوک توسط زیبا بروفه بازیگر نقش ریحانه مربوط می شود و بعد کشف و جستجو برای پی بردن به حقیقت این وصیت نامه ادامه قصه را می سازد.

سریال «هاتف» این شب ها ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش می شود.

منبع: مهر