تبیان، دستیار زندگی

این آشپزخانه گل گلی برای توست!

اغلب در دکوراسیون آشپزخانه، خانم های خانه مشغول به فعالیت و پخت وعده های لذیذ برای عزیزان خانواده خود هستند. وقتی فضای داخلی آشپزخانه باتوجه به سلیقه و علایق خانم ها چیدمان شود، لطیف تر و مهربانتر از همیشه به نظر می رسد. این دکوراسیون با رنگ های ملایم و طرح های لطیف و گل گلی انتخاب بسیار خوبی برای دکوراسیون آشپزخانه شماست.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
گل گلی ،چیدمان آشپزخانه، دکوراسیون ،آشپزخانه ،میز غذاخوری، زیبایی، دکوراسیون و چیدمان
اگر شما هم از طرفداران دکوراسیون گل گلی برای خانه خود هستید، با ما همراه باشید تا اجزای کامل چیدمان آشپزخانه با وسایل گل گلی را به شما معرفی کنیم:

-استفاده از ترکیب رنگی روشن و رنگ های ملایم مانند سفید، کرم، صورتی، آبی آسمانی، سبز کاهویی و حتی قرمز با طرح های تکرار شونده گل گلی و گاها خال خالی در دکوراسیونی به شکل انگلیش هوم دیده می شود
-میز و صندلی غذاخوری را به رنگ سفید و با جنس چوبی انتخاب کنید. این رنگ هماهنگی بهتری با دیگر رنگها دارد و به دلیل رنگ خود، دکوراسیون آشپزخانه شما را بزرگتر نشان می دهد.
-بعد از خرید میز و صندلی سفید، رومیزی هم باید به سبک مشابه باشد!
-برای اینکه زمان صرف غذا پایتان روی زمین قرار نگیرد می توانید قالیچه و فرش های کوچک را زیر میز غذاخوری قرار دهید. فرش گلگلی برای ورودی آشپزخانه هم انتخاب بسیار خوبی به نظر می رسد.
-برای اینکه غذا، میوه، شیرینی، کیک و دیگر خوراکی های خوشمزه را در آشپزخانه خود سرو کنید، ظروف پذیرایی زیادی برای انتخاب وجود دارند. با توجه به ترکیب رنگی انتخابی خود برای آشپزخانه، سعی کنید ظروف آشپزخانه هم دارای رنگ های مشابه باشند.
-جعبه چای این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده است. قرار دادن طعم های مختلف از تی بگ و چای های کیسه ای در این جعبه زیبایی خاصی به همراه دارد.
-لیوان و فنجان را می توان عضو دیگری از ظروف آشپزخانه دانست. فنجان و نعلبکی، ست چایخوری، قوری و لیوان هم به سبک گلگلی جذابیت بسیاری دارد.
-استفاده از انواع بشقاب گلگلی خوردن غذا را هم دلچسب تر می کند!
-قاشق، چنگال و کارد هم از دیگر دسته های ظروف آشپزخانه محسوب می شود. بهتر است که اینها را با بشقاب و پیش دستی ها ست کنید.
-ظروف پاسماوری یا قوطی های فلزی برای قرار دادن خوراکی های مختلف در آشپزخانه ضروری و لازم است. چه بهتر که از نوع گلگلی باشد!
-برای اطلاع از زمان در فضای آشپزخانه هم ساعت می تواند به کمکتان بیاید.
-سبد نان و زیر قابلمه ای از دیگر اجزای لازم در فضای آشپزخانه است. چه خوب است که در کنار دیگر اجزا و وسایل گل گلی آشپزخانه خود این وسایل آشپزی را هم از نظر دور نگه ندارید!
-انواع حوله در آشپزخانه ضروری و جدانشدنی است. برای انتخاب حوله دستی هم به سراغ سبک گلگلی بروید.
-اگر دوست دارید منبع نوری دیگری در کنار لوستر و دیوارکوب در آشپزخانه داشته باشید، آباژور گل گلی چطور است؟
منبع :چیدانه
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.