تبیان، دستیار زندگی

از سوی مؤسسه تدبر در کلام وحی؛

دوره آموزشی مهارتی و معرفتی تدبر در کلام وحی برگزار می شود

دوره های مهارتی و معرفی تدبر در کلام وحی از سوی مؤسسه تدبر در کلام وحی برگزار می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
دوره آموزشی مهارتی و معرفتی تدبر در کلام وحی

حجت الاسلام مهدی صفرزاده از برگزاری دوره های مهارتی و معرفی تدبر در کلام وحی از سوی مؤسسه تدبر در کلام وحی خبر داد و گفت: مؤسسه تدبر در کلام وحی سال ۹۰ به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است.

مدیر عامل مؤسسه تدبر در کلام وحی با اشاره به اهداف تأسیس مؤسسه اظهار کرد: این مؤسسه تلاش می کند در برنامه های آموزشی وپژوهشی خود به مطالبات قرآن کریم، اهل بیت(ع) و رهبر معظم انقلاب در زمینه تدبر در قرآن کریم جامه عمل بپوشاند و در حوزه های علمیه و دانشگاه ها تدبر در قرآن را پویا کند.

وی در زمینه شرایط نام نویسی در دوره های مهارتی و معرفتی تدبر در کلام وحی ابراز کرد: در دوره مهارتی شیوه و مهارت تدبر در قرآن کریم آموزش داده می شود و رویکرد معرفتی فقط آشنایی با فضای تدبر در قرآن کریم است؛ برای نام نویسی در این دوره ها شرایط خاصی در نظر گرفته نشده است و تمامی طلاب، دانشجویان، برادران و خواهران می توانند در این دوره ها شرکت کنند.

حجت الاسلام مهدی صفرزاده خاطرنشان کرد: امکان شرکت در دوره های تربیت مربی، آشنایی با مهارت تدبری، اعظای گواهینامه و امکان بهره مندی از معارف ناب قرآنی و تهیه محتوای منبری از مهمترین مزایای شرکت در دوره های مهارتی و معرفتی تدبر در کلام وحی به شمار می روند.

وی به شیوه نام نویسی در دوره های مهارتی و معرفتی تدبر در کلام وحی اشاره کرد و افزود: افراد علاقه مند به شرکت در این دوره ها می توانند تا بیستم مهر به صورت حضوری به مؤسسه تدبر در کلام وحی واقع در خیایان صفائیه کوچه 26 پلاک 1 مراجعه کنند یا با شماره 02537733403 و 02537730915 تماس گیرند.

منبع: خبرگزاری رسا