تبیان، دستیار زندگی

در سال‌های اخیر اقدامات خوبی برای مبارزه با قاچاق کالا انجام شده است

سخنگوی قوه قضاییه گفت: با توجه به اهتمام تمام مسئولان و در رأس همه مقام معظم رهبری در سال های گذشته نیروی انتظامی و تعزیرات و قوه مشغول هستند و اقدامات خوبی انجام شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
محسنی اژه‌ای
به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری فارس، محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در ادامه یکصدونوزدهمین نشست خبری خود در پاسخ به خبرنگاری که به اظهارات یکی از اعضای تحقیق و تفحص مجلس در خصوص پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان و اینکه نتایج بررسی ها تمام شده اشاره کرده و گفت این نماینده عنوان کرده احتمال فرار متهمان وجود دارد آیا گزارشی از مجلس به قوه قضاییه ارجاع شده است گفت: اینکه احتمال دارد برخی فرار کنند نه چون کسانی که در مظان اتهام بودند اقدامات تامینی مناسب انجام شده است.

وی افزود: اگر در هیات تحقیق و تفحص به افراد جدیدی رسیده اند ممکن است این افراد جدید فرار کنند که اگر به ما معرفی کنند ما اقدامات لازم را انجام می دهیم.اژه‌ای گفت: تا هفته گذشته چیزی از مجلس به قوه وارد نشده بود امروز هم هرچه با دادستانی تماس گرفتم موفق نشدم صحبت کنم. هنوز هم پرونده به دادگاه نرفته است.

وی تصریح کرد: نیاز به کار کارشناسی است و متاسفانه کارشناسی ها زمان بر است و همین باعث طولانی شدن رسیدگی شده است.سخنگوی قوه قضاییه در مورد پرونده های قاچاق کالا گفت: با توجه به اهتمام تمام مسئولان و در رأس همه مقام معظم رهبری در سال های گذشته نیروی انتظامی و تعزیرات و قوه مشغول هستند آمار وجود دارد اما من الان آماری ندارم.
منبع: خبرگزاری فارس