تبیان، دستیار زندگی

«دستت را به من بده» با فیلمنامه کامل کلید خورد

سریال «دستت را به من بده» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور و تهیه کنندگی علی پورکیانی به تازگی کلید خورده است و امروز ۱۶ مهر بازیگران این سریال معرفی شدند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
دستت را به من بده

علی پورکیانی تهیه کننده تلویزیون  درباره سریال «دستت را به من بده» که به تازگی جلوی دوربین رفته است و جزییات آن بیان کرد: این سریال از روز پنجشنبه ۱۳ مهر در لوکیشنی در حوالی خیابان جردن که یک انبار توزیع لباس است، کلید خورد.

وی ادامه داد: این لوکیشن محل کار فرزند حاج رسول با بازی امین تارخ است و نقش پسر تارخ را نیما شعبان نژاد بازی می کند. تصویربرداری سریال در این لوکیشن با بازی نیما شعبان نژاد، دنیا مدنی و مجید توکلی آغاز شد و این اولین بازی جدی نیما شعبان نژاد است. البته امین تارخ هنوز جلوی دوبین نرفته است و در روزهای آینده بازی وی در سریال آغاز می شود.

پورکیانی با اشاره به دیگر بازیگران این سریال توضیح داد: فریبا متخصص بازیگر دیگر این سریال است که امروز ۱۶ مهر جلوی دوربین می رود و مریم بوبانی، مارال فرجاد، علی استادی، محمدرضا هدایتی، معصومه قاسمی پور، رحمان باقریان، بابک بهشاد و کاظم هژیرآزاد از دیگر بازیگران مجموعه هستند.

سریال قصه ای چالشی دارد

تهیه کننده «دستت را به من بده» با اشاره به این سریال که برای ماه رمضان ۹۷ تولید می شود، اظهار کرد: این سریال قصه ای بسیار چالشی دارد و تولید سختی را در پی خواهد داشت. تلاش ما این است که کار را به ماه رمضان سال آینده برسانیم.

وی بیان کرد: سریال «دستت را به من بده» کاری پر بازیگر و پر لوکیشن است که بازیگرانش ترکیبی از بازیگران معروف و جوان هستند و قرار است بازیگران دیگری نیز در طول کار به مجموعه اضافه شوند.

پورکیانی در پایان با اشاره به تولید کار با یک فیلمنامه کامل توضیح داد: ما این فیلمنامه ۳۷ قسمتی را وقتی کامل شد شروع کردیم و همزمان با تولید، کار تدوین نیز توسط محمدحسین غضنفری پیش می رود.

عوامل این سریال عبارتند از تهیه کننده علی پورکیانی، نویسنده و کارگردان محمدمهدی عسگرپور، همکار نویسنده جمیله دارالشفاهی، مدیر تصویربرداری فریبرز سیگارودی، طراح گریم مهرداد میرکیانی، دستیار اول کارگردان لیلا رنگرزان، برنامه ریز سیدجواد حسینی، مدیرتولید حسین پورکیانی، طراح صحنه و لباس سیدمهدی موسوی، صدابردار محمد حبیبی، منشی صحنه فاطمه سیدی، عکاس: مهدی دلخواسته و کامبیز رحمانی فر، مدیر تدارکات افشین رئوفی، ناظر کیفی: علی روحانی.

قصه این سریال که از امسال برای ماه رمضان سال ۹۷ به تولید می رسد، درباره حاج رسول و خانواده اش است و نقب و چالشی که حاج رسول با گذشته اش دارد.

منبع:مهر