تبیان، دستیار زندگی

اتاق خواب پسرونه رو چطور بچینیم؟

پسران شما رشد کرده و دیگه بچه نیستن. وقت اون رسیده که اتاق اونها رو برای نیازها و ترجیحات یک نوجوان آماده کنید. اتاق خواب هر نوجوانی چه دختر و چه پسر باید دارای چندین منطقه باشد و به خوبی طراحی و سازماندهی شود. فضای خواب، مطالعه، پاتوقی برای دورهمی های دوستانه در صورت امکان و البته مکانی برای نگهداری از لوازمشون.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
فضای خواب، اتاق خواب، سبک اتاق، پسرانه، تخت خواب، دورهمی، طراحی، زیبایی، دکوراسیون و چیدمان، دونفره

فضای خواب معرف هویت کلی اتاق خواب پسرونه
منطقه ی خواب مهمترین قسمت در اتاق پسر شماست، پس به دقت اون رو تزئین کنید. وسایل مورد علاقش رو براش فراهم کرده و طبق احساسات و سرگرمی هاش تخت خواب و اطراف اون رو بچینید. به عنوان مثال اگه علاقه مند به ورزش، آثار هنری، عکس‌ها و شاید مدال ها و جایزه های خودشه، پس برای تزئین دیوارها از اونها استفاده کنید. اگه فرزندتون به فضاهای صنعتی علاقه منده میتونین دیواری آجری با لوله های تزئینی در اتاقش به وجود بیارین.

فضای مطالعه را طبق سبک اتاق طراحی کنید
برای قرار دادن میز مطالعه میتونین از فضای کنار پنجره یا کنار تخت خواب استفاده کنید. طبق سبک دکوراسیون اتاق پسرتون میز مناسب رو هم تهیه کنید. در صورتی که اتاق کوچیکه و فضای زیادی برای این کار ندارین میتونین میز رو روی دیوار نصب کرده و قفسه ی کتابها رو هم در بالای اون قرار بدین. اطراف میز رو هم با وسایل مورد علاقه ی فرزندتون دلنشین تر و زیباتر کنید.
فضای خواب، اتاق خواب، سبک اتاق، پسرانه، تخت خواب، دورهمی، طراحی، زیبایی، دکوراسیون و چیدمان، دونفره

انتخاب فضایی مناسب برای نگهداری لوازم در اتاق خواب پسرونه
معمولا برخی از پسران به خصوص در سنین نوجوونی نامرتب و شلخته هستن و همیشه تخت و صندلی های اتاقشون پر از لباس و وسیله های دیگست. بهتره در اتاق خوابشون جای مشخصی برای قرار دادن لوازمشون وجود داشته باشه مانند یه کمد با درهای کشویی، قفسه های روی دیوار، جا لباسی ایستاده یا آویزهای لباس برای قرار دادن پشت در اتاق خواب. همچنین میشه با نصب چندتا قلاب روی دیوار تا حدودی از بهم ریختگی ها جلوگیری کرد.

فضایی خلوت و راحت برای دورهمی های دوستانه در اتاق پسرانه
مشارکت و رفاقت به خصوص در این سن بخش مهمی از زندگی پسر نوجوون شما رو تشکیل میده. پس اجازه بدین دوستانش رو به خونه دعوت کنه و فضایی خالی یا بدون استفاده اگه توی خونتون دارین رو برای اونها محیا کنید. این فضا میتونه قسمتی از اتاق خواب خودش، اتاق تلویزیون یا برای خونه های ویلایی اتاق زیر شیروونی باشه.همه ی این موارد بستگی به مقدار فضای مورد نظر شما داره و ممکنه واقعا جای کافی و مناسب برای ایجاد یه پاتوق رو نداشته باشین.

منبع : دونفره

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.