تبیان، دستیار زندگی

مشکل پرداخت یارانه‌های نقدی

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: رقمی معادل ۵ الی ۶ هزار میلیارد تومان بیشتر از خزانه به‌منظور تأمین منابع پرداخت یارانه‌ها برداشت شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
یارانه
به گزارش تبیان به نقل از  خبرگزاری تسنیم، محمدمهدی مفتح در خصوص اضافه‌برداشت دولت از خزانه به‌منظور تأمین منابع پرداخت یارانه‌ها به خانه ملت گفت: طبق گزارش کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس مقداری از اعداد و ارقام و اینکه کدام دستگاه خدمات‌رسان حد تکلیف خود را به‌منظور تأمین منابع مورد نیاز برای پرداخت یارانه‌ها انجام نداده است مشخص شد.
سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این دستگاه‌ها دلایل خاص خود را داشته‌اند، گفت: رقمی معادل 5 الی 6 هزار تومان بیشتر از خزانه برداشت شده و این اقدام فشارهایی را بر دیگر قسمت‌ها وارد می‌کند.
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با تصریح بر اینکه در کمیسیون برنامه و بودجه تأکید شد که این اضافه‌برداشت از خزانه باید تا ماه‌های منتهی به آخر سال جبران شود، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان باید تکالیف خود را به‌خوبی انجام دهند و مبلغی را که متعهد شده‌اند به‌درستی واریز کنند تا در پرداخت یارانه‌ها اشکالی ایجاد نشود و همچنین ضابطه موجود در بودجه رعایت شود.
منبع: تسنیم