تبیان، دستیار زندگی

"پنجره کوخ" در پایتخت به صحنه می‌رود

"پنجره کوخ" به نویسندگی بابک جاویدی و کارگردانی مجید پورعزیزیان در تئاتر پایتخت با مدت زمان یک ساعت به روی صحنه خواهد رفت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
پنجره کوخ

  نمایش "پنجره کوخ" به نویسندگی بابک جاویدی و کارگردانی مجید پورعزیزیان از 16 مهر ماه ساعت 17:15 به مدت 15 شب در تئاتر پایتخت با مدت زمان یک ساعت به روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش بخشی از جامعه ما یا به عبارت بهتر، طبقه‌ای از جامعه است که آنقدر نادیده گرفته شده‌اند که سیر زندگی آنها به حاشیه کشیده شده و به ماوراهای درست، نادرست نگاه می‌کنند. "پنجره کوخ" روایت‌گر دو دنیای موازی است که با یک اتفاق یکدیگر را قطع می‌کنند و بر روی هم تاثیر گذارند.

در خلاصه داستان آن آمده است: خانه‌ای کوچک مشرف به وهم، راز، گمان‌ها و اتوبانی بزرگ. پنجره‌ای که مرزی است میان دو دنیای موازیه مقطع!!

بازیگران نمایش "پنجره کوخ" که به تهیه‌کنندگی مجید پور عزیزیان اجرا خواهد شد، مجید تیزرو، وجیهه لاریجانی، لیلا جوادی هستیان و مرتضی جرائی هستند و بازیگر خردسال آن ستایش شوشتری و بازیگر فرم نمایش عماد زارعی است. 
دیگر عوامل این اثر نمایشی عبارتند از: دستیار کارگردان: مریم پدرام ژرف، بازیگردان: بابک جاویدی، سرپرست گروه موسیقی: مهدی بیات، خوانندگان: مهدی بیات و مهرداد بیات، نوازنده گیتار: مهدی بیات، نوازندگان ویلن: نیلوفر شایسته ارفع، شیدا بیدهندی و علی اشراقی، نوازنده تنبک و دف: راد نیکویی‌فرد، منشی صحنه: مریم محمدی، چهره‌پردازی: ماریا دیزجی، دستیار چهره‌پردازی: محمد علی ضرابی،  طراح صحنه: حسین نعیمایی، طراح لباس: وجیهه لاریجانی، مدیر روابط عمومی و تبلیغات: سپیده احدی، عکاسان: مینا باقری، مهرشاد نادی و زهرا صالحی و طراح پوستر: محمد جاوید.

منبع: هنر آنلاین