تبیان، دستیار زندگی

سردار اشتری خبر داد

شناسایی باندها و شبکه‌های مشکل‌دار در حوزه اقتصادی و اخلاقی

فرمانده نیروی انتظامی، با اشاره به افزایش 43 درصدی جرائم در فضای مجازی، گفت: شناسایی باندها و شبکه‌های مشکل‌دار در حوزه اقتصادی و اخلاقی به شیوه مطلوبی دنبال شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
سردار اشتری
به گزارش تبیان به نقل از ایسنا، سردار حسین اشتری روز یکشنبه در دیدار با آیت الله ناصرمکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید، افزود: پلیس سایبری هر ساله نسبت به سال گذشته فعالیت‌های گسترده‌تری را دنبال می‌کند.وی ادامه داد: نیروی انتظامی در حوزه نظم و امنیت گام‌های مطلوبی را برداشته است و در حوزه مبارزه با ورود مواد مخدر و برخورد با باندها و قاچاقچیان اقدامات مطلوبی انجام شده است.

فرمانده ناجا، همچنین از افزایش ریالی و 31 درصدی کشفیات کالای قاچاق خبر داد و گفت: این نهاد از ظرفیت‌های مختلف خود در راستای مقابله با قاچاق کالا استفاده می‌کند.سردار اشتری ادامه داد: دستگاه‌های مختلف نیز باید همکاری لازم را داشته باشند و یکی از درخواست‌ها این است که بتوان در مبادی رسمی از جمله بنادر حضور داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به صدور  یک میلیون گواهینامه طی یک سال اخیر اشاره کرد و افزود: با وجود اینکه یک و نیم میلیون وسیله نقلیه به ناوگان حمل و نقل اضافه شده ولی آمار جانباختگان تصادفات چهار درصد با تعداد 577 نفر کاهش داشته‌ است.

فرمانده ناجا، همچنین درباره تاکیدات رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر تقویت فضای دینی نیروی انتظامی، با بیان اینکه در عرصه عقیدتی سیاسی آموزش‌های مختلف با محوریت حفظ و قرائت قرآن دنبال می شود، افزود: در راستای تحقق این هدف نیز بخش گزینش‌ها، دقت خود را افزایش داده است.

سردار اشتری ادامه داد: بیش از 42 هزار نفر از نیروهای انتظامی حافظ یک جزء تا کل قرآن کریم هستند که امیدواریم بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق رهنمودهای مراجع تقلید و رهبری گام برداریم.
منبع: ایسنا