تبیان، دستیار زندگی

توسعه خدمات الکترونیکی ، رویکرد سازمان وظیفه عمومی درهفته ناجا

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: تغییر در فرآیند معافیت ها از جمله ایجاد سامانه ثبت اینترنتی مجوز خروج از کشور، تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به مشمولان و کاهش حجم مراجعات را در پی خواهد داشت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
سازمان وظیفه عمومی
به گزارش تبیان به نقل از ایسنا، سردار بهرام نوروزی بیان داشت: سازمان وظیفه عمومی ناجا با توجه به مسئولیت و مأموریتی که به عهده دارد یکی از مجموعه‌های ناجاست که ارتباط بسیار گسترده با بدنه جامعه و جوانان دارد و به صورت مستقیم با جوانان و غیر مستقیم با خانواده‌های آنان در ارتباط است .

وی افزود: با توجه به حجم گسترده مراجعات، تلاش ما براین است تا با بهره مندی ازتکنولوژی‌ها و امکانات نوین، بتوانیم خدمات بهتری به مشمولان ارائه دهیم.

این مقام مسئول از راه اندازی سامانه ثبت اینترنتی مجوز خروج از کشور در سراسر کشور خبر داد و گفت: به منظور افزایش کیفیت خدمات و تسهیل و تسریع در انجام امور وظیفه عمومی، سامانه اینترنتی صدور مجوز خروج از کشور  برای دانشجویان و طلاب حوزه‌های علمیه در سراسر کشور راه اندازی شد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، وی در ادامه افزود: متقاضیان می‌توانند با ورود به درگاه خدمات الکترونیک انتظامی به نشانی evazifeh.epolice.ir و یا epolice.ir نسبت به ثبت اطلاعات لازم اقدام و درصورت تأیید اطلاعات توسط دانشگاه و یا حوزه علمیه ، نسبت به پرداخت ودیعه خروج از کشور از طریق درگاه بانکی اقدام کرده که در نهایت مجوز خروج از کشور توسط سازمان وظیفه عمومی صادر و به سامانه گذرنامه منتقل می‌شود.
منبع: ایسنا